21 astuzia, grazie a quale avete passatu l'esame perfettamenti!

Poviru studenti. Chì ùn anu micca bisognu à fà per passà l 'esami. Ùn dorme in a notte, ùn manghjarè micca, ùn biarbe micca, studiu tunnatilli di libbra, aprendu note, verificate l'Internet. Ma tutti issi prudutti cunnisciuti sò cunsiderati ineffettivi, è i scentifichi puderanu pruvà cusì. Dubbiu? Ùn vale a pena.

Stavamu tutti i studienti per piglià sti cunsiglii per una nota chì vi farà più fàciule per studienti.

1. Durà a notte

I studienti sò adatti per ùn dorme di notte è pruvate à amparà u sughjettu. Ma si ùn vanu durmivanu almenu una sola notte, pudete riesce u cori di u vostru pensamentu è memoria. Eccu, una sola notte senza dorme ponanu in riscertà tuttu ciò chì avete sapete è chì avete apprezzatu prima.

2. Watch

Induvularmente, per amparà è apprendu qualcosa, ci vole à insignà. Ma i scientisti anu stabilitu chì simule l'observazione di l'altri chì fancianu qualcosa activate i prucessi di u fundamentu chì imimulanu l'imparazione in a pràtica. Per quessa, l'observazione di rutina pò accelerà u promente di l'aprenu.

3. Liberate di i marcadori

I studienti like to use bright markers and mark all the necessary places in the book. Tutte e selezione è sottu sò assai ineficienti. U core in u stessu tempu ùn capisce micca u più basicu, vai à u cantu è ùn caccia a cunnessione trà i cuncetti basi.

4. Ùn ùn mette prima di i libri

I siciclisteri truvanu ca l'intervalu trà l'ultima teste passatu è u principiu di a seconda sessione di furmazione deve esse almenu 10%. Hè per esse, per ricurdà ciò chì era avete passatu un annu dopu, avete bisognu di principià micca chjucu dopu à un mesi dopu chì avete principiatu à apre studiente qualcosa novu.

5. Cambiassi a situazione

Sò intendi à pensà chì si avemu studiatu, avemu bisognu di passà a furmazione in l'ambientu appropritatu, induve ci sò parechji persone chì sanu, scrivite, studiu. Ma e studii anu dimustratu chì i studienti chì anu studiatu u materiale, cambiantanu u locu di studiu, passanu esaminazioni megliu cà quelli chì si aderiscenu un locu.

6. Ùn ignore lingue straniere

I studii anu dimostratu chì l'estudo di lingue straniere dopu à trè mesi di furmazione mellora a realizazione di l'hipocampu è u corti di u core. E questu ci aghjusteghja à guardà a infurmazioni in mente per più.

7. Pè l'invucassà

Sicondu a ricerca, a ghjente pò appruntà in un sognu è ancu hà aprì à instaurà una cunnessione entre i soni specifichi è cia d'i so cumpagnie.

8. Esercitu

Eserciti cudificà a capacità d'apreghjunà a fabbricazione di i novi neuroni è lentamente (o ancu a rivolta) u decarnamentu cognu. In i animali di labirintu, chì sò periscenu periculu à turnà a rota, l'altru indicatori sò più altu ch'è in criaturi sedentarii.

9. Strumentu musicale

Adulti chì, in i zitelli, tocava strumenti musicali per 10 anni, ricordate l'infurmazioni. Hè capacità cognitiva hè megliu per elli chì cà i persone chì ùn sò micca impegni in musica. I criticu crede chì ghjucà un strumentu musicali, cumu cunnisciutu dui lingui, eventualmente aiuta à rinfurzà e ligami in u core.

10. Studia qualcosa seria appena prima di valla

Espertu Dan Taylor argumenta chì studià u materiale più cumplicatu cum'è prima di l'uttene aiuta à assimilarle più faciule è megliu u ricordu di a matina dopu.

11. Utilice un sonu strategicu

Go to sleep! Go to sleep!

U sonnu hè un arma cognittiva. Neuroscientists crèdenu chì i nomi, faces, figuri e altre fatti similari sò stati in memoria solu à u sonu deep. Senzalla, sta infurmazione pò vende in una sola ucchiana è mosca da l'altra. Per esempiu, durante u studiu, l'adulti aghjunghjenu più rapidamente e cumpetenze di computer, chì leganu u ghjornu dopu. Allura pigliate a nota: u so sognu furtificeghja memoria per 12 ore d'infurmazione di informazione. So sleep to remember!

12. Eat Correctly

Un studiu da l'Università di Oxford hà dimostratu chì quelli studianti chì, cinque ghjorni in anticipazione di l'esame, si sò alimentati à l'alimenti d'altizza è cunservatu di una dieta di carboidrata pocu anu agghiuncinu testi più ca quelli chì si adherenu à una dieta equilibrata.

13. Pigliate paura

U studiu ammenta chì i rotuli trà studii ponu dà l'effettu maiò u pusitivu è aiutanu à amparà u materiale assai megliu ch'è cramming senza interruzzione. I zienti dici chì ogni volta da u discu, avemu capitu chì u materiale hè megliu è a memorizà per un pezzu.

14 Tirti tutte e innecessarii

Ùn fate micca molti cumpitenni à u stessu tempu. Avete sentutu chì avete fattu assai, ma i studii anu dimostratu chì stimuli innevutate durante u studiu diminuite a velocità di l'educazione è aghjunze a memoria.

15. Hè scurdatu di a memoria "audettu" è "visuale"

E metudi di a ricerca empirica scumpararu u mitu chì a ghjente hè duminata da l'hemisferiu righitatu o da u ghjornu, è chì a ghjente hè dividita in 2 categurie: quelli chì sianu più sappiani l'informazioni visualmente è quelli chì u perceive per l'ore.

16. Diversificate l'infurmazioni

I scientisti sò ghjunti à a cunchiùdiri ca l'studiu di diversi tipi di informazioni à u mumentu aiuta per ricorderaghju di più. Questu pò esse duvutu à u fattu chì avemu un tentativu subisciamenti per passà più in u materialu.

17. Pruvate tù stessu

Verificate dopu qualchì materia chì avete abundutu. Questu hè una furmazione impurtante per u core. I studii anu dimostratu chì i studienti chì anu studiatu u materiale è rienteranu à averà utilizate a teste, cuntinuonu à mantene l'infurmazioni in a so menti cchiù longu chì i studienti chì anu studiatu l'informazione duie volte.

18 È dorme in a mattina

Cientista Dan Taylor hà trottore chì u cramming temprano in a matina ùn hè micca efficace è inutile. Spiranza di prima di a mattina hè dolci, quantu parechji prucessi chì anu cuntribuiscenu à a rinfuzzi memoria sò viulati.

19. Share information

Sicondu a teoria di a cugnitiva, a nostra memoria duverechja un prucessu. U psicòlegu George Miller prova chì u nostru centru "rompe" l'informazioni in 7 parte.

20 Ùn ùn pruvate di ricurdà quarchidule cù difficultà

Figliolu di u Cascanue

U tentativu di esse extracte l'informazioni da a prufundità di memoria in a nostra menti suviera à u fattu chì più tard ùn viaghja più d'esse scurdate di sta informazione.

21. Aprende!

Tuttu avarà bè, partner!

IQ ùn hè micca solu una cosa chì pò esse calculata cù e teste. I nostri sapè è e so capacità dependenu più nantu à cumu avemu amparatu, è micca nantu à ciò chì a nostra menti puderia riparà.

Cù questi trucelli pudete amparà è passa ogni sughjettu. Cusì, si riunite. I so studii sò in e to mani!