Floru croce

Ci sò molti cose in piani d'interjuri in u mondu chì sò assai cunfortu in e nostre cundizioni. Unu di elli - una fiore florale, trasfirìu a noi da a costa calda di l'isula di Cefalù ( Sri Lanka ). Dà quantu eseguitu cura per i cruciverba seranu discututi in u nostru articulu.

Comu a cura di un cruciverdu?

Finu finu à Lisabetta, a salute di bellezza di Cepparu hè stata cunsiderata una pianta inadatta per a cultivazioni domestica. Per ghjunghje da ellu, è solu di mantene, era pussibile solu in i cundizioni di un serra. Ma i criatori travagliavanu stu prublema, chì u risultatu in l'apparizione di una nova variità - a cruciverba di a fortuna. Di sicuru, hà ancu bisognu di implementazione stretchale di tutti i cunsiglii di l'assistenza, ma hè ancu capacitu per surviglià in e cundizioni di un appartamentu ordinariu. Allora, chì cundizioni sò necessarii per una folla di fortuna?

  1. Illuminazione. Cum'è tutti l'abitanti di i tropichi, a crescita necessita assai di luce è teme da a luz di u sole. Dunque, u megliu postu per ellu serà u ventu orientale o uccidintali. À u latitudu sudu, u ponte di u cruci hà da esse in ombra, è in u nordu di u livellu hà da esse illuminatu.
  2. Temperatura. A temperatura ottimali per a banda cruci serà da + 22 ° à + 27 °. In l 'inguernu, quandu a luci ùn hè micca bè piuttostu per a pianta, i vestiti travagliani trattanu un periodu di restu, chì reduciu a temperatura à + 18 °. À u listessu tempu fugliate dinò u prugnu cù un spaziu à l'altru ùn hè micca valenu - scurtrarà e foglie.
  3. D 'acqua. Pour the cross-arm segue d'acqua calda è cun un certu sensu di preca. A terra in u pome cù questu ci vole à pudè di siccà da u regnu. Se a pianta in pianta pò esse salvata di creà u numeru di irrigazione, a ghjente a pianta inundatu hà mortu.
  4. Umidità. U cross-dressing sò ancu suffrutu assai di l'aria assai sequita. Per aghjustà l'umidità in l'abitudine cun puderebbe installà un aquarium o simpaticamente spizzalli cun regularità cù l'acqua calda.
  5. Riproduzione di a crescita. Propagate l'armata crosta cù scumpressi laterali o apical, siparendu in a poda pericinali. Prima di ripiglià in i tarritorii in u solitu ci anu eradicatu in l'acqua o un sustrato, coperto cù un mini-invernamentu da una buttera o un saccu di plastica.