Cumu prucrizzione?

Cù l'iniziu di u vaghjimu, u giardinu deve travagliu o scogliu, durante ellu chì u sughjettu hè satuatu di l'ossigenu è a lotta di e razzii di e male. In a primavera, hè più faciule di cultivà quelli terreni before planting. Per fà tuttu ciò chì hè bè, avete bisognu di sapè cumu a terra in u giardinu cù un motovulu .

Cumu prucrizzione?

Prima di tuttu, avete bisognu à preparà l'equipazione: rinfriscà e rote di trasportu da u moteur de mutandine è aghjunghje l'ochju à elli. Sì stu rispettu, u prucessu aranciu sarà quasi impussibili.

Inoltre, toccu attaccà un aratu è un acoplador nantu à u motovulu - i dui cumpunenti principali per lavà a terra. Prima, l'aratu è l'addossu sò unificati in un di un'altra, è poi esaminatu nantu à l'arvulu, dopu à quale anu deve esse agitu. Ajustimentu di l'aratu hè d'aghjurnà a prufundità, l'angolo di a pala è l'ajuste di l'angolo di a pianta à u nasu.

Allora, andemu à u dirittu à cumu si chjudarà un motovulu. Ci hè dui modi principali - a curru è chjamatu. U primu assumi l'iniziu di u travagliu da u mezu di u campu, è quandu u motore-blocu righjunghjenu u partitu contrariu di u situ, hè spargugliatu, fate u frasa in u sulcu è vultate.

A tecnica di chiancinu chjamata - questu quì chì a tecnica scecchja u travagliu da u lindumane di u liceu, è quandu si righjunghji à u latu oppostu, hè vultatu è retrocede, una strada detta da a striscia.

Cumu arse un motovuelu cù u sughjettu virginu?

Se tenete una piccula pianeta, ùn faci senza sensu di fà un trattore per u sviluppu di a terra virgina. Hè pussibule abbraccià u monobloc. Ma prima hà bisognu à fà e cuscugliate è sguassà tutte e pasture chì i so rubuli ùn interferiscenu micca cù u trasfurmazioni. Allora nantu à u motovulu hè necessariu installà 4 cultivatori è caminariate sopra à u locu à a prima velocità in un spaziu sole acquiatitu.

Quandu u turf asciuttu (circa una settimana dopu), bisognu à passà per l'area una volta à a so prufonda. Dopu à questu, hè bisognu di fà affruntà a terra pè un mesi. U terzu cultivamentu hè fattu in u vaghjimu per sei cultivatori. In toga, a terra hè assai bè, è in a primavera hè prestu à accettà a piantazione di e culti.