Kalatea - cura è cuntenutu

Ci hè micca tanti tipi di cradati, circa 300, ma hè impussibile di dì chì ogni calatee necessitava un cuntenutu peculiare è u trasplante. Dunque, cunzidira li règuli di cura di un gruppu di requisiti similari a variità pupulari.

Cataract kalathea - care and maintenance

Fate per chì u care è mantenimentu di Kroatea Crocata (u ziferanu) hè chjamatu per separatamente? E perchè questa kaladrea hè unu di i pochi chì ciurisce trà a variità di e spezie. Questa pianta piace parete ombra, per quessa deve esse protezzione di u sole. Hè ancu necessariu di mantene una umbritura di u mondu constante, chì ùn permettenu micca stagnazioni fluidi in paleti. U saffron di Kalatea pò i tollerà a temperatura di l'ambienti normali (senza cambiate), sempre chì ci hè a suffirenzi d'umidità in l'aria, per quandu ci vole sprazzate. Per induce un kalatee fiorente, avete bisognu di una notte di 14 ori è di ghjornu à 10. Per affaraglià, pudete copre a pianta cù una borsa negra di plastica, mentre toccanu a foglie di a pianta, ùn deve micca. A furmazione si deve esse realizatu prima di l'apparizione di i primi mandacci.

Pudete alimentà a pianta cada 2 simane in a primavera.

Curingu è mantenimentu di medallion di kalatei, mix, makoy e lansifolia

U cura di i capigliuni di medagiu è d'altre variità hè simplice simplice, ma ci sò parechje caratteristiche. Comu tutti i calatei, queste varietà ùn sperienze u sole di u sole, di temperature drops and drafts. Inoltre, a tampiratura ùn deve micca cascata da 16 ° C, ancu a notte. Trasfurmassi abbundante in l'estiu, cù spraying constant, in l'inguernu - moderate. L'umidità di l'aria deve esse crescita, perchè a pignata deve aghjustata nantu à chjula, turba o in u terrariu. U traspurteraghju ùn hè micca più spessu ca una volta in 2 anni, in a primavera o l'estate. A attenzione particulare hè pagatu à u drenaje - finu à 1/4 l'altezza di u pome. U pote deve esse sceltu largu, è micca assai prufunnu. Sì dite una mudedda di una amica, dopu à a pianta, u pezzu deve esse cuparti da una strappatura plastica, posa in un locu caldu è ùn mancanu a filmu finu à chì a piantina hè stata ravitata.

A strada, pudete esse dichjareti ùn sò micca adattati per l'avid fumatori, perchè u calatei ùn pò micca esse sulitariu di tabacco.

Calatea Sanderian, Rufibarba è triostar

A tampiratura di sti piante hè impurtata micca più di 18 ° C. In quantu à l'altri varietà di u calatej, ùn sò micca cumparisci a luz di u sole di u sole, ùn si ponu micca tollerà cambiamenti forti di temperatura è borduzzi. Regoli abbunnanza in l'estiu, è spraying frequenti in u caldu extremu. In u invernu, a regola è l'aspersu duveranu esse ridutta, ma a terra debe duverà sempre moltu. E, acqua per irrigazione è pulita anu da esse usata d'acqua civa è durata, l'acqua dura ùn hè micca bonu di u fiore, è mancu poni grisi nantu à e fogli. Hè ancu impurtante hè l'umidità di l'aria, u 60-65% hè necessariu, perciò hè megliu per situà i pignotti nantu à i paleti cû claydite wet o chila. Quandu u sembra necessariu hà un bonu capru di drenagiu, è ùn si scurdate di u tempu favore per questu prucessu - u principiu di a primavera. L'alimentazione hè fatta cada dui simane durante a staghjunali.

Cura di kalatei in i malatii

I punticci fasgianu, marroni di e foglie sò evidenza di l'umidità di l'airegiatu. Urgentement principià per spruverà a vostra pianta, è mette in una paletta cun bagnata mutada.

Mould gris (botrytis) parla di massa umidità di l'aire. Per contrule, i drogu antifungali sò stati.

I manchi poni nantu à e foglie pò figuranu per l'acqua chì cascanu nantu à e foglie in u sole di suli, sò quessi sunburn. Inoltre, i caschi marroni pò causati da l'apparizione di pesti (ciuri). In questu casu, i foglie sò lavati cù una sponge soapie. A pianta hè spulatu cun 0.15% di a suluzione di l'attinenza.

U culore biancu pallidu di e foglie cun spots blanchesi nantu à elli è a fracollata di a foglia rinfurzata pò esse evidenza di l'aspettu d'un arcu spideru rossu. Hè necessariu di lavare a foglie cun una sponche e soffraienti à spruzzioni di a pianta cù una actella, fitotrofitima, ecc.