Narcissus - trasplante

I difetti di ghjurnale hè una attività assai pupulari trà e floristerie. A so popularità spiegà cumu solu - questu fiori combina bellezza, varietà di variità, facilidad di riproduzione è unpretentiosità.

In questu articulu, vi parlarà nantu à e modi è u tempu di u traspurimentu di u narcisione, è ancu pruvà à calculà s'ellu hè pussibule di trasplantà fiori.

Quandu puderete trasfirià ghjuriddi?

Malgradu u fattu chì i ghjappiani multiplicate rapidamente (dopu aurettà una sola cipolla, in un annu avete ricevi un cespugliu cù 4-6 fiori), hè megliu seguitu u regule generale chì anu traspurtatu.

Ci hè cunsigliu di trasplantà e piante regularmente: ogni trè à cinque anni. Eppuru, sti termini sò assai cunnizziunati, perchè cun u bè cura è un ambiente favorevule, i fiori puderanu criscinu assai, cum'è un regule di u quali l'attinzione hà significativamente. Per definisce quandu hè megliu di trasplantà u ghjacciu, insercanu inseguri u beddu fugliale. I seguenti signe indettenu a necessità di trasplante:

  1. Deterioration of quality of flowers (grinding, rare flowers).
  2. Cretamente notevoli di vechji eddi, engrosante di sante.

Succe chì i fiori sò inizialmente stati presu assai. Un lettu di fiore in questu casu pò esse ingrossatu, ma ùn hè micca nicissariu di trasplantà i fiori prima di trè anni dopu à sertante. E donne-bulli ùn avè micca u tempu d'accunsentà cumu prima di sta data, ancu s'elli si ciurenu pè u primu o segondu annu.

U trasplante di narcissimu in u vaghjimu

L'apustulugia di e novi razzii in ghjuridichi hè ghjusta à Agostu. Duranti stu periodu hè assai impurtante per vigilà l'umidità di u locu è ùn ùn lascià e so fiorite sfughjenu in secchi. Trasplante di narcisi in u vaghjimu d'altri rendi risultati finti, ma per u so travagliu di riescita, hè necessariu di impastà bombe, nò più tardi à i primi deci ghjorni di sittembri.

A preparazione per u trasplante hà da esse u più prestu pussibule - quandu a foglie di e piante torna oghje è cariu, digià imbulighjà immediatamenti i lampi. Secreate (micca longu), sguassate i tuberi dannati, malati è debbuli, desinfectate à una solu bianca di permanganate di potassu (30-45 minuti). Partiremos di ghjente, è raccate (micca cunfidendu cun razziè, altrimenti i tuberi perderanu a so vechji sughjetti forti è elastii - chì significanu chì a fiore l'annu dopu ùn sia micca abbundante). Sì ùn si pò micca imminiscenu piantamente fiori, fate finamente e bulbi in caseddi pocu è lasce in un locu seccu, ventilatu à una temperatura di circa + 17 ° C. Ma sè se mancu siccatu i tuberi è i vie vie ragiunate anu spartutu, ùn avete messu in folla - cum'è a più pumetta, i narcisi sò capaci di survivà ancu s'ellu si perdenu perda di i so radichi. Per esse, solu se u bomberu stessu ùn hè micca secatu da tuttu.

Sicondu a terra, a prufundità di cultivà i lampadini pò varià di 12 a 17 cm. Quandu u più pesu hè a terra, i menu di tuberge sia sipatu. U figliolu fode à a profonda di 10 cm. A distanza da u focu hè di 10-12 cm. Cù un pianu raru, u numedu di "picculi" aumenta.

Dopu à u pianta, u lettu hè cupartu da torba, aghja di pinu, serratura o foglie (abbandunà, quarzu o quellu altre). U gruixu di a cappella di coppiu hè di 20-25 cm. In a primavera, u refuggiu hè eliminata.

Traspurtulendu fiori in a primavera

U trasplante di primavera hè cunsideratu inferior à u vaghjimu. Se ùn pudete micca pianificà i tuberi in u castagnu, pudete fà facenu assai prima in a primavera. A mediu, a furmazione di u sistema radicali di narcissus duvite circa 25 ghjorni.

U metudu di cultivà in primavera hè rispundenu à u metale "di u vaghjimu" indicatu supra. Ùn vi scurdate di preparà u situ in anticipu - digu, pudete fà fertilizanti in u vaghjimu.

In i casu estremi, ancu i persunalizati pò esse trasplante. In sicuru, in stu casu, i fiori falesa, è e foglie saranu amarilli è slush. A probabbilità di l'annu nantu à a pianta ùn anu micca fioru, ma in u futuru ùn hè nunda chì difende da u narcissu, trasplantatu in u modu d'abitudine.

Avà chì sapete cumu di trasplantà u ghjappuile in a primavera è u tardori, pudete sempre decorate u to giardinu cù questi fiori adoratori.