Cumu distinguisce a pelle di cucire?

Ricertamenti, a ropa è l'accessorii fatti di pezzu veru sò diventà sempri più frequenti, anche u fattu chì u prezzu di i prudutti sò pocu altu. Sicura chì hè impurtante per noi, cum'è cunsumatura, per sapè quale esattamente per esse dinò soldi.

Di sicuru chì avete scritte à parechji volte, è forsi anu ghjunti traversu e cose fattu da un sustitutu di a pelle. E si ùn cunnosci micca per distinallu di a pelle di pelletteria, pudete fà vende un falsu, ma u pagu per questu com'è una pelle naturali. Perchè u primu cunsigliu per voi, se ùn cunnosci micca di manera di distinguish leather real, ùn comprenu micca prudutti in i mercati o maghjani pocu più ricentimenti.

Cusì, per quandu e cose e donne chjudaranu in manu di scammatori, avemu duie cunsiglii per distinti di a pelle da un sustitutu.

I prupietà di u genuine cuir

Sì parechji si sìanu intesu chì, se a pezza naturali si stende nantu à u focu, ùn sera micca brusgiata, ma solu puderà oliu di crede. Hè cusì cusì, ma hè megliu ùn micca di ricuarà à stu metudu, perchè se u pruduttu devenu per esse un falsu, poi l'abbràfanu cù l'incendiaru. Un altru cunsigliu di mancià a pelle in acqua calda. Ùn bisogna micca bisognu à fà questu. A pezza naturali sottu a influenza di l'acqua calda, hà a pruprietà di "sughjettu".

Cumu dopu per distingue una pelliccia di a kozhzama, dumandate, se i metudi più spargugliati pò micca esse applicati? In fatti, tuttu ùn hè micca cusì difficiule. Quì avemu intornu à qualchì secreziu chì vi aiuterà averete studià per distinguisce u coiu veru da falsificazione.

Seis cunsiglii per a distinguishing skin naturali:

  1. Quandu sceglie un pruduttu di prublema, pruvate truvà un cantu senza trattu. U latru internu di a pelle hè assai simili à suede, arsu è piacevule à u toccu.
  2. Se a pelle hè tenuta in a manu un pocu, ghjunghjia ancu calà da u calore, è si lamparà in lentamente.
  3. In parechji prudutti genui, in ghjiru à l'prezz tag hè una tag di culore cun un emblema chì indica a qualità di u mudellu. Sì questa etichetta havi un perfume di a pelle, è u so internu hè sudu è rough francese com suede, da questu hè un veru pelli.
  4. A manera più veloce è più inutile hè di verificà a natura di a pelle cù una gota d'acqua. Comu tutti sapemu, ci sò i pore in a so peddi, è se cullate una sola culliglia nantu à u pruduttu, se a pelle hè naturali, a gota serà assurduta, affinchendu una traccia mutada chì si stalla rapidamente.
  5. Sì avete decide ancu pruvà a pelle cù u focu, da truvà u locu più pocu è purtate u focu quì. In regula, a pelle virale ùn si funnu è ùn cambia u so apicultore.
  6. In i prudutti di u corpu in modu genuu, i filamenti ùn sguillanu da i bandei trattati. Ancu s'è ùn avete bisognu di confià stu metudu, cum'è una falsa pò esse affucati assai qualitatiiamente, chì ùn ùn distinguishà immediatamente unu di l'altru.

Cume distingue a pelliccia artificiale:

  1. Patu artificulau in u reversu di u tile, à parechje visibile sguassà fora.
  2. Cuiratura, se tenite stendu in a manu, ùn caldu, ma mantene a stessa temperatura. Ma avà, i sustituti sò assai simili à a pelle è l'oliu, è e sensazioni è ancu capacitati per calore da u calore di a manu. In questu casu, pudete solu distingue per a larga di a rinfreszione di u pruduttu. Leatherette prutràniu assai prestu.
  3. Spessu, i crackles di a pelle artificiale, è a vita di questu un pruduttu ùn sarà micca longu.
  4. Sì mandà una goccia d'acqua per un sustitutu, l'acqua dodisce micca solu, affinchendu una superficia secca.
  5. Cumu distinguisce una pelliccia artificiale cù u focu? Hè abbastanza per purtà un cumbattimentu ardenti o più liggeru, cum'è chì u sustitutu si funnera veloce rapidamente, è l'oliu sarà chjapputu plastica.

Armati cù l'infurmazioni necessarii, pudete salvà in modu shopping, senza teme di falsificà.