Plantendu i porra in i panzuli

Porec una cultura erbaceuca cun gustu agradable è pruprietà assai utile. Da a strada, i frutti ci stallanu durante u almacenamiento, vitamina C. Porra, cù l'agliu è a cipolla, spissu usatu per cocciarii primi è secondi corsi, soleil. Ùn hè maravigghiusu, chì i veiculi d'istati recentemente, cultivate una pianta in i terreni personale, più è più. Puderete plantà e so sante nantu à a terra aperta. In ogni modu, stu metudu hè adattatu per un terrenu cun un clima cale. E in i nostri cundizioni climatichi, a più efficace hè u cultivatu di porra maghi di cinghiri. Grazie à questu, a prima racolta si pò esse acquistata à a fini di a tempesta estiu, perchè u vechidu vegetativu di a pianta dura da sete à ottu misi.

Cumu si fanu i pignuli di cuddetti - Stage preparatoriu

Per cultivà e piantini di pelli, deve esse in prima primavera - in a fine di marzu. Prima di cultivà, prima avete bisognu à preparalli a pusterità, chì hè un trattamentu especial. Prima di tuttu, i zessi acquistate in una magazzina specializata deve esse decontaminate. Per fà questu, sò stati primi pusatu in acqua calde a una temperatura di circa 45-50 ° C durante 20-30 minuti, è da dopu in un acqua fridda. Qualchi ghjardini recomendarenu per sminisce i mansa in u ghjacciu di u seculu. Dopu à quessa, i zoni sò deve esse posta per dui o trè ghjorni in acqua calda per a ghiacciazione veloci. Ùn bisognu di cambià per cambiassi l'acqua per calà. Quandu i pruduzzioni sò pruvenuti, avete bisognu à lascià nantu à un pratu di seccu. Puderete pudete plantà i pizziuneri di cipolla nantu à e piantini.

Seedlings - pianta è cura

U più còmicu hè a sbagna di u porcinu nantu à i pianti di pomi in tazzi d'altri o casti per i pianti. Un sustrato adattatu per i semitori hè una mistura di turf, turf e humus. A capacità ci vole à pienu cù u sforzu preparatu, ligne zipre è spulatu. Se elli sceglite u cupistu, anu bisognu à pusà in 3/4 piezi. U tempu ottimali per u porcu in u cipolle è in u 20 a 25 di marzu. U sustrato deve esse preziunatu, da poi a simeria si sò in una prufundità di un centru è medio centu. A sbarrazione hè megliu cuncetamente, perchè ùn ci hè bisognu di fà una recogera, per quessa, prima. A distanza da trà e fila di semine devia esse circa 5 cm. I chjucchetti sò cuparti di una strata di terra, è dopu cun una film. U cuntinuu cù e pezze si deve esse situatu in un locu caldu è induve a temperatura hè di + 22 + 24 gradi. Periódicamenti, u territoriu deve esse acquisti, è a film deve esse eliminata durante un certu tempu per l'aria.

Infine, a film hè scurazione quandu i primi prudutti annunziate nantu à a superficia di u solitu. I mudelli sò avè toccu à un locu luminosu. U regnu di temperatura deve esse rispunsenu à + 19 + 20 gradi in u ghjornu è + 10 + 14 gradi à a notte. Una temperatura più altu ùn hè micca cunsigliatu, altri fugliali impurtanti parevenu in a piantina. Se a temperatura di a via hè più, hè cunsigliu per impastallu u cuntenutu in un balcuni o terrazza.

Inoltre, quandu i culturi di bea maggiore di u magazinu hè impurtante di riabilimentu puntuale. Hè megliu adupirà l'acqua temperatura o calda. Uveri i pianti di cuddà deve esse moderatu, aspittendu à a terra chì s'assicera. Inoltre, ùn ti scurdate di valdià l'abitazione, duva ci sò e manciari o contene, per chì e piantini sò micca stinnilati.

Mentre chì e piantini criscianu, i foglie di purcelli pò esse scurciati à una durata di 8-10 cm. Questu hà da cuntribuisce à l'ingrossu di u troncu è u più bonu sviluppu di u sistema radicali. Mentre u tempu di piantazione si avvicinavanu à a terra aperta, i pianti di muduli d'aghjustà à esse indurizatu, pigliatu da un momentu à a strada.

Landing in a terra aperta pò esse realizatu in prima di mità di maghju.