Cumu esse una bona bruta?

Witches sò sempri trattati di manera diversa. In i tempi antichi sò stati cunsiderati a furmazione di u malvagiu, è oghji capaci magicu sò cunsiderate un rigalu. A maiò parte, i Bruciate trasmettenu e so forze per a linea, ma ci sò ancu rituli chì permettenu di riceve un rigalu magicu.

Cumu esse una bona bruta?

Magi credi chì ogni donna hà u potenziale di una bruixa è, siddu si vulete, l'abilità di aperta è sviluppa. Per fà una bona bruta in a vita verita, deve passà u ritu iniziali, postu chì solu riceve l'aiutu di i Purturi Alturi. U rituali hè realizatu nantu à una luna piena, è in i tempi antichi hè stata a realizata nantu à u fiumu fiumu, è oghje hè permessu di fà tutte e caserne, u principale hè di preparà tuttu ciò chì hè necessariu. Prima di u ritu, un rigistru rigulari hè osservatu durante trè ghjorni è l'alcohol è u fumu sianu sclusivi.

Fate un rituali in vestiti novi è in una stanza nuvola induve nimu è nunda ùn distraera. In a sala scelta, hè bisognu à chjardu u lampu è i lasciarà durante 40 ghjorni. Eppo, esattamente a medievani, quandu vene in la stanza, deve daveru un ispìritu di diventà una bona bruita, chì questa gloria sò i principali in attrae i Forzi più Alto:

"Sò un servitore esclava. Sò un servitore fiele di a divina. Aghjustassi da voi per u vostru nome di Diu, a stonda di a matina creata da voi. A vostra vuluntà hè venerata da 40 spiritu maligni è tutti i putenzi di u bonu esistenti. Ci hè ancu u prìncipe è u rè da a vaddi di u scuru. Questu nantu à un tronu di l'eternità, nantu à i diti di 7 aramenti d'oru, nantu à a so testa una corona d'oru. À u pritenu di u prìncipe, aghjunghjule e chjavi di Salomon di a bughjura, cun una ardente flame chì brucianu. Sottu i petti di u prìncipi ghjaci un libru forte, Satan ellu guarda. Hè selvatatu cù 7 chjusi è hè chjittu cù chjavi tutti a semaine di u Signore.

Aghjunghje u prìncipe di vicinu, aghju intristitu e pigliate u libru da sottu i so pedi è sguassate e so chjavi di u vostru nome. Aghju camutru pi tutta l'alive stava di l'spiriti maligni, porte forti forti, A to Yoururgy in una bruzza dedicate à mè. I (u mo nome) cunnosci a trinità di u diaculu, è lighaghju i so nomi in u libru.

D Diu omnipotente, chì hà criatu u mondu di nunda, aiutatimi d'amparà à e chjave di Salomone a so saviezza. Tù, chì hà datu a vita eterna per tutta a to morte, dà a to benedizzione per a guariscenza. Give me (your name) per amparà un segredu hidden da a mente umana, a nascita di un miraculu è a morte di l'oblit. Fatebbenu alimentati per aiutu di u bè. Vuliu aduprà u vostru veneru rigalu. O spirits and souls, Angels and Andragyns, Tetragrammaton, Turner. Ùn vede cusì. Dacciu un hexagram sò culacciu è un pentagrama hè focu. Yavi Theurgy, Tetragrammaton principiu, attu. U regnu di putenza hè un putente putere sottu à u mo pedo, u sacramentu ùn hè micca bisognu à stà sottu à a mo diritta. Passaghju unchakably, trà e culleghje alti, u tèmpiu tenenu. Chì a saviezza ùn sparisce micca. Chì a mo maladizzione hè ghjustu. Luminà a stella di a notte scusaite di a legione. E haiu aduprà cù u pattu secreto cum'è un cuntainer. Sognu ".

Dopu questu, avete bisognu à vultà in dorma è micca parlà cun quellu.

I règuli di divintà una bona bruta in a vita veru in casa:

  1. Hè necessariu di leghje diversa littiratura nantu à a magia, chì descriva l'infurmazioni necessarii nantu à a cuncintrazione di energia, è ancu per regule usu di cungiuli è rituali.
  2. A femina d'avè a capiscitura di e diverse arbi, o più bien, in i so proprietà. Varemi caldi è aromateruali sò un effettu magicu. Prestu tutti i ritimi usanu una pianta o olii essenziali.
  3. Avete bisognu di cuncentrazione in a vostra energia è esse capaci di rilassate. Per questu avete bisognu à meditate regularmente.
  4. Quandu un certu sapè hè digià acquistatu, unu pò prucede à pratica. Hè necessariu di cumincià cù i cosi simplici, interpretazioni di i sogni è di a furtuna di i carti Tarot.

Per fà una verità brucia, avete da passà assai tempu, ma u desideriu è a perseveranza darà risultati.