Dio Rod

U Diu di i slaves hè cunsideratu u creatore di u mondu. E persone cridianu chì era urigginariu in u Oviu World. U genu ci hà criatu tutti i cattivi viventi è non-viventi nantu à a terra. Certi studienti ponu cunsiderà questu Dieu hè u patronu di a fertilità. I slaves pensanu chì era quellu chì envia figlioli à a terra à a so nàscita.

Elementu ufficiali di u diu slave hè struitu

A gente cridia chì era Rod chì hà criatu u mondu cum'è questu. Hè divisu in trè parte:

Creatu Rod è altre dii, per esempiu, da u respiru appeared Lada, chì era a dea di l'amore. Hà criatu i pragogini chì dopu tiurenu i filamenti di destinazioni umani. U vanu paganu era ancu cunsideratu cum'è patronu di a fertilità è di cugliera. In i cronichi era spessu entrecisu cù i patronei donna-donna in a natura femminile. Hè nutate ancu chì Rod hà creatu Svarog, chì cumpienu a creazione di u mondu è a facia più completa. Ancu da ellu pareva ancu più dii.

Rod era repicata cum'è un vicchiareddu cun una longa grey barba è capelli. Hè vistutu cù una capanna bianca, è in i so mani hà un cetru longu. Puderà rapprisentà Rod in a forma di un phallus cù una faccia o cum'è una persona cù un phallus grandi. A ghjente hà fattu un escefranchite chì a ghjovana hà da tocca. In u vaghjimu fù intruduttu in a casa di u duminiu è pusendu nantu à a tavula. U servitore diverse alimentazioni è editi. Allora era sughjutu in l'aghju finu à a sesta vendita. U Diu di i slaves ùn avia mai avutu ìduli, perchè elaburavanu chì hè un archetipu anticu d'unità. In modu, i cumunità slaves cultivati ​​nantu à u principiu di u parenti. U più impurtante era u omu più saputo, chì era popularmente chjamatu Bolshak. A basa di a vista di u mondu paganu era u principiu di u clan, nantu à a terra è in u celu.

U Simbulu di u Diu di u Kind in trà Slavs

Molti cresinu chì u creatore di u mondu ùn pò micca avè un simbulu specìbicu , perchè hè semplice semplice. Sicondu altri fonti, questu hè abbastanza realisticu è chjamatu "U simbulu di u Genu". Certi scientifichi sustinendu chì era stu simbulu solidu chì diventenu a basa per altri emblemi. U signale riprisentate l'energia di u sole, a fertilità è a prosperità. Scanticate i spìriti maligni è malatie à i pirsuni cù malu intitazioni è pinsamenti. I slaves pensanu chì u guardellu "U simbulu di u Kind" prutege una persona da ogni energia negativa. Anu avutu ancu usatu per ridivà i malati gravi. U simbulu era brodatu nantu à a robba, chì hà acquistatu immediatamente qualità protettiva. Per via, stu signu ùn hè mai applicata à l'oggetti chì eranu in a guerra, postu chì a Rod hè l'energia di a creazione, micca a distruzzione.

U simbulu di u diu Rod hè cunsideratu una rappresentanza schema di a galaxia. Questu causa parechje dumandesi da quandu i slaves puderanu sapè cumu u mondu sguardi à una distanza bona. Hè per quessa chì u "Simbulu di u Kind" hè stata cun significatu sacru. Sô aspettu com'è u sole cù i raffi divergenti, chì sò fora di modu simile à e lingue di foglia chì sò state in a fughja. Ogni rayi finiscinu cù una bola chì face in ghjiru. Questu simbolizza chì e cunniscenze è u putere stiutu sò chjusu interni è uni, ma sò trasmessi à altri generazioni. Li balli sò cunsiderati cummincii di novi parenti, quella hè a continuazione di u genus. U simbulu aiuta à suscitarà in a persona una cunnessione patrimoniale, è dinò rinfurzà a memoria di l'ancestrali. U amuleto permette di accumulà i sapè, a forza è a saviezza. Hè aiuta una persona per attruvarà furtuna è benessiri. L' amuletu ideale serà questu simbulu per una persona chì vulete aiutà l'aiutu di e Forzi più Alto è a prutezzione di i so antenati. Hè ricumandemu per aduprà per a prutezzione di u zitellu.