Brad Pitt hà scupertu u mitallu mitallu

L'atturatu di u pittore Brad Pitt hè stata premiata u dirittu di stà una stella di stasgiunata in u carru di car racing più famosa in Francia. Sti prupetenzi sò in Le Mans è sò un veru orgogliu di i Francesi. Perchè Pitta fù sceltu com'è «generale di a matrimoniu»? Prima di tuttu, sicuru, perchè ellu hè un celebrittu è prupone attenzioni à i competizioni. Siconda, u Signore Pitt, hè cunnisciutu per u so amori di cumpagnie in muturi è carichi.

Meteo force majeure in competizioni

U tempu hà avutu i so piani di a ceremonia di inaugurazione solenni di e razzi. In u momentu più cruciali, ci era una verità pianosa, chì ùn hà micca travagliatu u famosu attore à tuttu.

Leghje ancu

Aghjunghjia l'accetta in un altu livellu, senza scurdà a onda di a bannera di Francia prima di l'iniziu di a razza (perchè deve esse fatta secondu u prublemu). Sta manifestazione cù a participazione di Pitt ùn hè micca finita: l'actor cambiò in un vestitu spettaculu incruvatore biancu di u cavalieri, hà cullatu in u carru è avè una volta nantu à u stadiu. In ogni casu, in u car Pete ùn era solu solu, era una cumpagnia di athleta Alex Wurz. Hà ricuminciatu u tìtulu di u premiu più chjucu, Le Meng.

L'estrete munzelli hè ghjuntu in battaglia per i prughjetti di corsa: Patrick Dempsey, Jason Statham, Keanu Reeves è Jackie Chan.