Eva Mendes boasted di una figura finta quattru mesi dopu à dà nascita

In maiu di questu annu, a stella di filmu Eva Mendes, chì parechji cunnuscenza di i film "A Place Under the Pines" è "E Regoli di u Scogliu: U Mètode di Hitch" diventava a mo mamma per a seconda volta. Dopu avè ottenutu un bonu quantità di kilogrammi per a gravidanza, Eve avia 4 mesi da retorna à a so forma antica. L'attrìzia manifestò a so figura ideale in a manifestazione di moda di a coltura di i vestiti di e donne chì hà creata per a marca di New York & Company.

Eva cuntò à u so modu di sport

À l'avvene, Mendez ghjunghjenu in un bellu ramu borgognu in un locu cù una falda flared, chì invintò, stanchizza pantyhose negra è scarpi altri. L'imaghjini di l'attrice supplementata cun un caprettu nìvuru ùn hè micca un corpu ordinariu. Dopu à u spettaculu, Eva hà dettu quarchi parola di cumu si pudia entra in forma accussì velocia:

"U studiu ogni ghjornu. E me classi sò spartuti in 2 stages - 35 minutes cardio è gym hour. Credu chì sè ùn avete tuttu ciò chì s'ellu espertu, dunque esse bastatu. Inoltre, andemu à i ioga 2 volte à settimana. In regula, questi sò classi per ashtanga yoga, ma à qualchì volte u me instructore m'hà dettu studià cù un altru prugramma. Ellu stessu sviluppeghja, ùn invintà nunda.
Leghje ancu

Eve ùn hè micca scopu di restitu à u cinema

Inoltre, tutti i currispundenti anu interessatu in quistione di quandu Mendez retorna à u cine da novu. Eppuru, Eva ùn pudia risponde nunda cunsulazione:

"Sapete, aghju grown up next to Hollywood, ma ùn aghju mai sentitu cum'è a mo casa. Per mè, questu hè un paese assulanatu di aligranza. Quandu s'hè avvistu chì puderia esse, l'aghju benutu. Per turnà à mine devu prupone un veramente incredibile prugettu. Avà chì aghju fattu ciò ch'e aghju sempre vogliu fà - crià i zitelli è creanu ropa. Assicendu in casa cù i mo figlioli, aghju avvistu chì hè a felicità più grande ch'è aghju in a me vita. Ùn vogliu micca fà sceltu ancu a parte più chjuca di ciò ch'e aghju avà. Mi piace ogni minute è da questu quì hè assai felice ".