10 revelazioni: cumu si veranu invece i corpi di mudelli di plus-size?

Foto di Kim Kardashian, Tess Holliday, Zshli Graham è altri mudelli plus-size senza Photoshop ponu scontri cù quellu chì u vedi!

A mudelma cù a marca "plus-saz" hà longu cessatu d'esse qualcosa inusual: oghji ragazze di grande tene stanu nantu à a catamaranu è vighjàvanu di i cartelli.

1. Tess Holliday

U mudellu più grande, assai pagatu è grandu di plus-size in u mondu pesa 155 kilogrammi. Ella propaganda u ghjocu di corpu, ùn vulia sèntelu nunda, anche si u pesu di pisci in sopra a certa marca cumencia à dannu a salute. Elli silenziu delicatu à u lindumane di a so categuria di pisu - stretch marks, folds and strong cellulite. Frà chì i fottografi di Los Angeles, ci sò ricelli di "cummùagliu" di l'imperfezzioni di a so figura in Photoshop solu per ora.

2. Jordan Woods

Jordan Woods hà sappiutu diventà un mudellu di plus-size è una leone secale grazzi à una stonda amistat cù Kylie Jenner. Ma in a so Instagram-account hè sempri ubbligatu à fà affruntà l'agressione di i fanali chì si ncontranu cù a so strada è ùn ricanuscianu l'stella. Giurdanu s'amenu u prublema cù u pesu eccessivu è pruvate à disprezzà à i suscriptori chì ghjè u principale di u modu di vita.

3. Kim Kardashian

Una donna chì a pupulà pò esse invidata da l'attrìzii di Hollywood, quarchi òpira comu mudellu, ma a so fama hà uttu scandali constantu in a stampa. Unu di i cumpunenti di a so fama hè a buttigli sessuale, regula regularmente in i tabloids di tutti i paesi di u mondu. Kim, almenu una volta di l'annu cambia a forma di i malati, injecting in them a nova "parte" di i fillituri è grassu da altri parti di u corpu. Ma ancu visitare frequente à i circhigii plastichi ùn aiutanu micca per dà a lisura è l'elasticità di a parte più famosa di u so corpu.

4. Spark Lawrence

A cicculata spessu spressa in lingerie è, sicuru, i so ritratti sò ancu procesati in programmi specials. Finu à a fini di l'annu passatu, Lawrence rinfèttu di ricunnosce chì hà prublemi cù a pelle di e maligni è di l'abdomen, ma dopu decidiu micca di cunélu. A stella ancu hà scrittu un postu in a so Instagram:

"Parlà di a cellulite. Ghjè vicinu à u 95% di e donne, è ùn ùn si stabilisce micca a vostra salute o bellezza. Fatebbenu arrubbati da a sucità, burlatu da riviste, in quale piani ritruvà photographii retouched. Ma questu hè a natura!

Revelazione l'hà aiutatu à averà valutà per apprezzà in vestiti cù tagliati ghjunti in i camini di catina.

5. Felicità Pianu

U mudellu britannicu hè sparatu per Vogue è Glamour, ma ùn pò micca fà senza photoshop. Felicity, chì hè un tamantu di cibo hè di circa 130 cm, dici:

"Nun fu mai pinsatu di a mo talla. Ùn aghju mai cambiatu per alcuna persona. Mi piace una donna meditarja britannica. Puderaghju tutte vistimenti chì vogliu. U fattu chì sò più grande ùn significheghja micca ch'e avuto à i ghjuvelli chini. I figuri ùn importa micca. "

6. Beth Ditto

"Einzoni volte in moda".

Questa hè l'opinione di u cantante è l'attista Beth Ditto, chì hè stata annantu à a runway per parechji anni, in rigalu di l'amici cù l'idee Mark Jacobs è John Galliano. Ella ùn hà sèrviri daveru nude nantu à a tonda di u glossu, ma ùn pò micca ammuccià quellu chì hà prublemi cù e articuli è l'articulu di pressa di u sangue. Beth hè opposta à l'anoreksia, ma a so cellulite hè a mellor motivazione per perdiente un pesu.

7. Ashley Graham

Ashley Graham hà scrittu un pruvucheghju about the body kit for least 1-2 times a month è publicheghja in u so cuntu Instagram. Ella dice ch'ella pesa 91 kg è ade à ogni inchilu di u so corpu. Contrariu à sti dichjarazioni, nantu à i ritratti in a rete pò vede solu u corpu retocchatu di Graham, chì hà un gran sbacciu è tutta a stessa cellulita. 10 di settembre l'annata passata, hà participatu à una riserva di foto in u centru di a Nova York - per guardà a so figura verita pudi tutti i passaveri.

8. Mia Tyler

A figliola di Stephen Tyler hè eliminata in i campagni di publicità è faci una carriera in u film. Ùn li piace micca per fallu in l'scandalu associu cù l'apparizione vera di i stessi mudelli plus-saz cum'è ella, cusì fora di i lenti di i fotografichi prefete caminari in vestizione chjusu, ametera tutti i difetti possibles in a figura.

9. Chloe Marshall

"Cellulite, cellulite in ogni locu" - hè unu di l'articuli scritti da u mudellu per u vostru situ. Sì senza ammi u so propiu, ella inestitiva dichjarà chì u 95% di e femine anu da u so dipusitariu di grassu nantu à i malatti, per chì nimu ùn deve cunnannà.

10. Barbie Ferreira

Un ghjovanu pruduttori da l'età di 18 ghjente sottumetta cum'è un novu essendu ritratti è agenzii u rete di qualchi retouching di foto. Appuntamentu sustene solu ei marzii chì accunsenu micca chì i normi 90-60-90 sò digià anticu.

Leghje ancu

Amparà dopu à u desessu per creà una moda per a natura, u più spessu disfressu è oculeti, cum'è in a realtà i so cimi di vede.