Mac - bè è dolce

I benefici è danni di papaveri eranu cunnisciuti da l'omu in i tempi antichi. I scienti credi chì Grezia hè a cità di nascita di sta cultura. In a pratica antica antica, tutti i parti di sta piantava eranu usati, e razzi eranu fatti cù una decocuura chì aiutau cù i malofruttichi di ciuffichi, e zecculi eranu usati per migliurà a digestione, e foglie hè stati utilizati com'è l'agentu antipeletazione, infuzioni da i petali sò stati tussi è insosmi . Oghje, u papoula hè populosa assai - sò stati papaveri, chì, in regula, sò usati per fà parechji prudutti di cunfitte.


Beneficimenti è dannu di papa

A maiò parte di e persone crèdenu chì sta pianta hè solu propietande calmandante, ma u papule à nutrimentu porta prestazioni significanti à u corpu:

Pocu sapie chì u beneficu di a rospi sò da a so cumpusizioni minerale. Questa pianta hè rich in magnesiu, sodium, ferru, zincu, cobre, in particulari in pepite calcium calcifigghiate facilmente, hè abbastanti à manghjà solu 50 g di sementi è a mancanza di questu minerale in u corpu si rimbursatu.

Parrannu di i beneficii di a rospi, ùn si scurdanu di contraindicazione, perchè se vi abusingu sta pianta, puderete causà dannu significativu à u corpu, speciali per i persone chì avianu i seguenti prublemi:

Ùn hè micca cunsigliatu di cunsumà pomi di pepite à l'anziani, i zitelli à 2 anni di età è e persone chì abbianu l'alkohol.