Metu dedividu di penseru

Tudisca hè una cunclusione nantu à un sugettu particulari, lòggicu derivati ​​da u generale. Many of us read up novels about a detective in inglese chì hà revelatu ancu i crimini più intricati. U metudu chì u famosu Sherlock Holmes hà riisciutu bè da esse precisamente u modu diducativu di pensà. U sviluppu di u pensamentu dedutivu hè un prucessu longu chì esige una concentrazione speciale è celo. Per fà questu, avarete bisognu di disassembra di u sughjettu di studiu nantu à prufundità, in prufundità, senza presenza di precipitazione.

Cumu sviluppà un modu deductive di pensà?

  1. Strangamente abbastanza, ma in u sviluppu di deduzioni serà aiutatu da i libri in prublemi di a scola ordinale. Pigliate e versioni nantu à parechji temi è risolvii tutti l'esercii dati.
  2. Pruvene a flexibilità di pensà. Ùn hè ghjallacciatu per cunclusioni, anche quandu a risposta hè evidente. Pruvate truvà parechji solu solu solu per ogni situazione.
  3. Scena di leghje, analizà e caratteristi, pruvate per calculà l'avvenimenti in anticipu, basatu annantu à i so carattere è ancu l'uggetti circundante. Ricurdativi di a famosa frase: "Se in u primu attu nantu à u muru, ci hè un fucile, in questu quì ci hè necessariu sparisce".
  4. Leghjite un oltimu articulu cognu è rimette in i vostri paroli. Fate cusì sistematicamente. Pruvate unu è u listessu contu ritrasciate parechje volte, ma cù l'usu di altre parolle.
  5. Sò curioso. U mondu hè sempri evolutiu, cusì truvà qualcosa interessante per sè stessu ùn hè micca difficiule. Ùn impunevi novi sapè.
  6. Cammera per a strada, attenti à e persone. Pruvate di determinà a so natura, u locu di travagliu o a pusizione, età è statu maritalu. Fighjate nantu à i verbs nonverbal: espressioni faciali, gestiti, prossime.
  7. Observe a lege di u pensamentu loicu (identità, terzu escluditu, non contradicenzie, è a lege di ragiune suffirenzi), è fate conscientemente, ricordendu à ognunu, è micca automaticamente.
  8. Scopri à custruisce i cateni lògichi. L'esempiu più frequente hè a quistione di sì Socrates è mortali. Pudete, sicuru, argumenta chì a so saviezza hè eterna, ma lòggica, tuttu hè un pocu diffirenti: tutti i pirsuni sò mortali. Socrati un omu, chì significa chì hè mortu.
  9. Tentà cunsigliu à l'interlocutore. Pruvate micca di trasiri un dettagliu di a cunversazione. À u tempu, pruvate d'amparà à ricurdà micca solu un discursu , ma tutti l'avvenimenti incidentati. Eccu, fate curazioni à a scola comu un mondu: ciò chì l 'interlucutore dici chì quellu di questu tempu passa è cusì cusì, quella chì sona intesu.

In u sviluppu di u funziunamentu deducettivu i eserciziu speciali è i prughjetti torna aiutà, per esempiu, pruvate à risolve u famoso incontru di Einstein. Quandu u tempu passatu nantu à a so suluzione, pudete esse tistimunzià u vostru livellu. Solu in u mo spiritu pudete solu un 5% di e persone. A risposta pò vedà à u fondu di l'articulu.

Tassi per u sviluppu di u pensamentu dedutivu.

  1. Una persona hè vicinu à u 15 ° pianu, ma ùn righjunghja u novu in l'elevatori. U restu di a strada chì faci nantu à pedi. Finu à u pianu a persone si va in l'elevador solu in tempore chjucu, o quandu hè accumpagnatu da qualcunu di i vicini. Perchè
  2. U babbu hè vicinu à u travagliu è avvisti chì u so zitellu chianci. Quandu si dumandò ciò chì era successu, u zitellu risponde: "Perchè sì u mo babbu, ma ùn sò micca u vostru figliolu?" Quale hè questu criatura?

Answers:

  1. A persone hè sempri chjucu è ùn ùn righjunghja u buttone di u 15u persone. À tempu chjucu, righjunghji u buttone chjamatu cù un paraplu.
  2. Hè una picciotta. Cusì, a figliola.

A risposta à l'enigma di Einstein: