U principiu di a manu invisibili

In u mercatu mudernu di merchenzie è servizi, pudete truvà tuttu ciò chì l'ànima voli. Hè u più interessante hè chì tanti impresi rializate à guadagnà u palme di l'annu annu annantu, ùn cede micca un iota à altri affari. À u listessu tempu, i cunsumatori ùn anu diminuitu. Immediatamente pare una idea, suggerennu chì ci hè chjaramente una struttura specifiche ch'omu hè sviluppata quì, o forsi u manifatturu adevi à u principiu di a manu invisibili.

U cuncettu di una manu invisibili

Per a prima volta hè stata utilizata da u famusu economista scocatore Adam Smith in una di i so opiri. Questu cuncettu ci vulia dimustrà chì ogni persona, perseguite i scopu pratichi, circà e mani di ottene u so prufittu, ghjustu, ma aiuta à diversi producturi di bè è servizi per ottene i so benefici ecunomichi.

U meccanicu di a manu invisibili di u mercatu

Grazie à l'operazione di stu principiu, sò osservati equilibri di u mercatu è equilibriu. Tuttu ciò hè assicuratu da influenze a dumanda è, per quessa, furnisce per u prezzu stabilitu da u mercatu.

Allora, quandu a dumanda di qualchi beni è cambiante, chì risultatu in a cessazione di a so pruducia, a produczione di quelli chì sò oghje nantu à dumande à i clienti hè statu stabilitu. E in stu casu, a manu invisibili di l'ecunumia hè quarchi cosa di un ominu invisibili chì regula a distribuzione di tutti i risorse di u mercatu. Ùn serà micca superfluitu chjaru attente à u fattu chì questa succorsa sottu a cundizzioni di even changes in the structure of social needs.

In u stessu tempu, a lege di a manu invisibile infurmeghja chì a cumpetizione di i prezzi in u mercatu pò influenza avarate u cursu di l'affari di ogni unu di i participanti. Allura, stu mecanismu funziona cum'è un tipu informante, informendu chì tutti i pruduttori anu l'oppurtunità di efficace aduprate alcunu recursu limitattu chì a sucità ci avia. Per fà i bè chì anu demandatu, hè necessariu di cuncentra tutte e cunniscenze, e abilità è abilità chì sò in un ordine caòticu in ogni società.

Cusì, pudemu assicurà chì l'essenza di u principiu di a manu invisibili di u mercatu hè chì ogni persona individuali , quandu compra un bè o serviziu, cerca di truvà in ellu u benefiziu maiò, benefiziu. À u stessu tempu, ùn hà mancu bisognu di cuntribuisce à a migliurà di a società, per fà nisuna cuntribuzione per u so sviluppu. À quellu momentu, sirviziu i so interessi, una persona perseguite interessi publichi, incunenti incontranu per serve à a sucetà.