A dependenza alimentaria

Ricertamenti, u terminu addicìzia alimentaria hè troppu spessu è troppu utilizatu liberamente. U periculu di una tale carefree attitude à una veru malatìa mente in u fattu chì a ghjente propensu à manghjà da cambià a so rispunsabilità per cunsumu alimentariu à i "spalle" di a malatia. A dependenza alimentaria ùn hè micca cum'è cum'è cum'è noi pare avà, ma assai di noi ci anu "frasi" di questu.

Cause

In u gruppu di risichi sò i persone chì ùn avete micca l'emozioni è l'imprese in a so vita. Se a fonti principali di piacè in a vostra vita hè alimentu, teme o oghje l'addiction d'alimentari.

Sì sè disprezzu cun voi stessu, a vostra figura, a vita, i raporti cù u sessu oppostu, u travagliu è u statu sociale - i ragiuni principali per l'emergenza di l'addiccioni di l'alimentazione chì avà hà digià in u saccu.

Sintomi

Prima di parlà per trattà cun a dependenza alimentaria, avemu a fàccia è vede s'ellu puderete prestu di vede una altra maladizione di a civilizazione:

Hè alimentu dulce chì spessu pruduce a dependenza, chì i carbuidrati sò a vostra nutizia preferita di u curu. I dolci, cum'è droghe, affettanu i centri di piacè di u cori, cusì hè cusì faciu è additivu.

Trattamentu

Per trattà a dependenza alimentaria, pudete truvà altre modu di recompensà, incuraghjite, avete bisognu à amparà cumu u vostru modu d'ubligatoriu è falesa di l'estressi per altri mezi.

Avete bisognu di cumprà u voce, chì hè necessàbbilamenti furmatu quand'elle abbandunate a refinzione di l'alimentu in l'eccessore di e dosi normi, in quì dinò ancu crescenu a produzzione di serotonina:

Vulete sguassà di vista tutti i prudutti di "guluti": fatty, dolce, fast food, salinità. Inoltre, avete bisognu di trattà à u stress senza l'aiutu di l'alimentariu. Invece di a gastrunumia, pigliate prutizzioni di respira, temperatu, pigliate una scossa di cuntrastu.

Ogni vota ti senti chì vulete manghjà, per purtà u so voce internu, beie un vetru di acqua, piglià un rottu per una filmu, musica, un novu hobby. Fate scrive, stuccoing, vitraeddu, triccherà - ùn importa ciò chì avete, u principale hè u prucessu stessu.