Quale hè tabù, è chì significa di tabù?

Questu termini significa chì una imposizione stretta hè imposta per ogni attu, manifestazione di sensu o cumpurtamentu. Hè ancu traduce cum'è "sacru". In questu sensu, u termu era utilatu da e tribù polinesi. A parolla hè attivamente utilizata in a sociologia, a psiculugia è a vita di u ghjornu.

Taboo - chì cosa significa questu?

Stu settore di reguli in l'antichità esistia in quasi tutte e tribù è naziunalità. Hà succorsu à stabbilì e lege in a società. In parechji culturi, dui paroli sò usati per scrive ciò chì tabù significa:

  1. Sacru.
  2. Pruibitu.

Tabù - induve hè stata questa parola?

Inesessuali, era utilizatu da l'abori iliana polinesia. Cù u so aiutu, i standards di cumunicazione è a vita sò stati stabiliti. Per capisce ciò chì a parola tabù significanu à un residente di a tribù polinesica, i scientisti rializate a ricerca. Hanu amparatu chì per un aborigine tipicu hè a pruibitu più stretta di a cumissione di certu atti è a manifestazione di sentenzi disapprovati in a sociezione.

Cume hè un tabure in i studiusi suciali?

U significatu di a parolla serà a stessa - u prigione per annunzà a règula. I scientifichi anu sapiri chì u tabù componente hè statu impostu per l'autorità seculare è i figuri religiosi per u so arricchimentu è a suppressione di l'altri membri di a società. U vetu basu dumandatu quistioni d'una casa, mezi è pruprietà di e persone, risanendu u drittu à a sommazione di tribute cumpagnie.

Quale hè tabù in cultu religiosi è per u putere secular:

  1. Enrichment à a spesa di altre persone.
  2. Prutezzione di u dirittu à u putere è à a prupietà.

Tabùtu trà musulmani

A parola haram hè utilizata in questa cultura. U significatu tutta u listessu vetu. Per fà un tabù (haram) per i musulmani ùn sò solu esse ministru religiose, basatu in libri sagri è normi. In l'Islam, ci sò:

  1. Haram zulmi . A viulazione hè preda à una altra persona.
  2. Haram gayri-zulmi . Ignorà hè preghjudiziu solu à u puddaru.

Chì significà impone un tabù?

In prima, u significatu di usu di u veto era semplice. Un chjamatu o una persona in vestita cù l'autorità fendu stàndardi, hà determinatu chì azzioni eranu permessi. E règule hà stallatu per esse benefizièghjani i membri di a cumunità, u capu o u prete. Spessu fora di a norma, hè ancu esaminatu chì prumesse una persona chì hà determinatu a so perdita di statutu o situazione finanziaria.

I patti muderni utilizanu sta frasa per discrude e situazione ogni ghjornu. In a parrazione cumuni, u tabù di una persona hè una situazione chì qualcosa fundamentale ùn porta micca certi ceggiamenti o si deve bisognu di l'altri. A regula in questu casu hè cumpostu da una persona nantu à a basa di e so credi è idee. Per capiscinu ciò chì significava un veto acquistere in u mondu mudernu nantu à l'ochji d'un omu in a via, unu pò cunsiderà un esempiu. Un maritu o moglie precisa chì u socie cumpiava a rilazioni cù una certa persona. Cum'è un punizzioni per a vuluntà, l'amminenza di u divorziu spessu appears.

Tipi di taburi

Specializatori distinguish 4 tipi di stu fenominu. A sipultu passò nantu à a basa di u compunimentu funziunali è a parte di cuntenutu di a regula stabilita. Pruibiti sò tabù:

  1. Magicu .
  2. Religiu , stabilitu un ministru di cultu.
  3. Antropoluggìa - aiutà à mantene l'ordine sociale.
  4. Psicologicu . Per esempiu, in parechji culturi l'incestu ùn hè micca permissibili. Hè per esse, stabiliscenu norme di cumpurtamentu per i membri di a famiglia, anu ancu influenza a sfera sessuale.

Tipi primari di tabù cunnisciutu da l'umanità

L'etnographi scupraru di sti datu tramandannu i societi polinesia. I primi tabù chì eranu appressu sò:

  1. À relazioni intimità trà i zitelli è di i genitori.
  2. Per alimentà certi alimenti.
  3. À a pruprietà di i curotti è u putere secular.

Freud - totem è tabù

Stu scientistu cunzidira in i so scritti l'urigine di a so moralità è a religione. U totuni è taburi in sicretu i so studii è i travaglii sò:

  1. Creazione di attitudini psicologichi è moralisti.
  2. Relazioni regulating through fear and adore before the divine.

Arguminendu chì tali tabù, secondu Freud, hà ancu esse citatu chì ellu hà sceltu questu sistema com'è un mecanismu per creà regoli in a società. U trisbettu per ellu ùn hè nunda più chì un ughjettu di reverenza. L'autore hà cunsideratu stu fenominu obsolet e obsolet. Un gran numaru di psicucristiani ùn anu inaccurate di sta frasa, dicendu chì l'allimisimu hà cambiatu a forma di espressione, ma esistia.