Maximalism

U maximalismu hè cumuni cchiù cumuni entre l'adulescenti, ma qualchì persunale portanu in elli per a maiò parte di a so vita. Stu approcciu di a vita carattirizza a tendenza à l'estremità in tuttu: in dumande, in vista nantu à a vita, in i so pretesi. Per questi parsoni, ci hè solu u biancu è u biancu - è micca un suli unghje di grisgiu. Sò intriscritti, intoleranti è assai cumplessi in a cumunicazione. U significatu di a parola "maximalismu" (di u latinu più altu, u più grande) implica a vulintà di alcanza tuttu u tempu, cun un minimu di sforzu.

Maximalismu ghjovimu: età

In regula, u maximalismu in a so forma pura si sviluppa quandu u zitellu ùn hè più un ziteddu, ma ùn hè micca un adultu, questu, da l'età di 13 à 17. In ocasioni, queste cunfini cancianu. À questa età, i zitelli per i primi tempi accumincianu a discutiri cù i so genitori , suspettà quelli di l'incompetenza riguardu à a vita muderna, è l'opinione d'amichi per elli, per regula, hè più impurtante da u cunsigliu di u genitali. Hè perde l'gran numaru di assurdu è stupidi chì i zitelli spessu indèttanu à una età difficiuli.

L'Adolescente neghjanu tuttu ciò chì hè stimatu da i so genitori, è adjunghje à e persone di ghjunghje sorte di cumpagnie di ghjuventù è sottucultori , in chì tutti pienzanu cum'è esse - una distinzioni stretta trà u bagnu è da u dolenu è l'assolutu micca un discernmentu di l'opere medite. L'Adolescente pensanu chì l'adulti ùn sanu micca a vita, u cunfundanu troppu, è certamenti vi certamenti assai più faciuli, più interessanti è divertenti!

E-tempered, quick-tempered, egoista, plus una manca d'experientazione di a vita spessu prende i giovani à i risultati assai desastrule, ma questu hè a vita, è ogni ghjornu sferisce i so sbagli.

Hè nutate chì in u nostru tempu, pò spessu cunigenu e persone è più adulti, chì anu stillu una carateristica di maximalismu moralu. In solitu pare avellu stranu, quandu un adultu, chì avà avè una bona scumessa detta d'ellu, si ghjittassi da l'estremu à l'estremu, ma in questu casu unu pò cunsideratu u maximalismu cum'è un bonu di caratteru.

U maximalism youth in girls

In a donna fida, sta fasa hè particularmente interessante. Una zitella chì ghjera di dolls un paru anni fà, suttastante s'insegna chì u tempu di ghjucadore hà passatu. Hè pronta per palluzzà cun tutti per i so ideali novi, ella necessiteghja tuttu u so tempu, è di "dèbuli" hè prestu à fà tuttu, chì pensendu chì prova a forza di a so persunità, è ùn mancu ùn presenta a so debule.

Hè duranti stu piriudu chì e zitelli creanu sperimenti incridibuli cù u maquillaje è a robba per vede più maturu. Spessu, cun questu "stage of growing up" i femine sò pruvatu, imitannu più amichi vivati, à pruvà è i fruttu pruibitu, seghjettu, alcool, tette, o drogu. Questu, questu, hè l'aspettu più negativu, perchè a psichica fragilità di questu seria ancu lesgi seriu.

Maximismu: quantu esse beneficiatu?

U più impurtante chì dà u maximalismu - questu hè energia raffia. Sì direttamente in a direzione ghjusta, pudete preparà un bon principiu à un bon principiu in a vita.

U megliu di tuttu, se digià annantu à l'iniziu di l'adulescenza, u zitellu piglia a dicisioni nantu à e so passioni. Quelli chì si sò ingaghjati in ballu, sporti, disegnu è altri attivitati creativi chì pigghianu assai tempu libbira, per regula, sò menu probabbli d'avè cunziuszii negativi di u maximalismu, cumu l'attempzi di "crecerà" a prumessa. E se una zitella o un ghjovanu hà un scopu di ottene assai in u campu sceltu, l'ambizioni chì avianu maximalismu solu seranu una motivazione supplementaria. A più impurtante hè di scelta i miri reale è seguite per elli, è ùn pruvate à guadagnà in tuttu senza preparazione preliminara.