U nasu secu à u gatteu

U nasu per u gatto hè un urganu impurtante. Cù u so aiutu, ellu ci hè persone, trova a so mamma, u so latinu calda è u latru diliziosu. In u futuru, u nasu diventa u principal assistente di a caccia. U fattu chì hè ùmicu, dovutu a la mucosa di u nasu, certe volte u cat insula u nasu cù a lingua.

A volte chì avemu avutu chì u nasu , chì hè prussivamenti luminoso da l'umidità, si mette in sicuru cun u gattu. Chì ci hè a raghjoni di stu fenominu, hè un periculu periculu è vale a pena trovi?

Perchè u Kitten sò u nasu secu?

Paga attente à quandu, dopu ciò chì avvenimenti è ezioni, u nasu di u gatto hè seccu. S'ellu dorme o ghjustu, un nasu secu hè a norma. In un sònniu, a mucosa è a lingua di un gattu puru u restu. A mezza ora dopu da despertarà, u nasu torna più adupratu.

Inoltre, a causa di a sequenza pò esse un ghjocu attivu prolongatu di u gattu. Quandu u so calmu è restu, u nasu ripigghia a so prima umita.

N'autra causa prubbabbilità hè chì u nasu di u gattu hè contaminatu, è ellu ùn hè micca capaci di pulisce. Curiosità inveci spessu i gatti à i locu più inesperu, induve puderà accidentalmente inhale u polu è a terra. Ci hè chì a muntagna di u nasu hè intravascularu è ùn pò micca secremente un secreu è umietta u nasu. Pudete aiutà. Puderete capite di cuttimi fini cù tappelli, pugnale sottumessi è movimenti circulanti sulla, per lavà i canali nasali. Ùn andate micca prufonda, è dopu a prucedura, limite u to nasu cù una sicura di carta.

Se a secunna ùn hè assuciata cù qualsiasi di sti fattore, pudete piglià inizià a prutezione, postu chì chistu pò significà una cundizione patologicu. Per esempiu, temperatura elevata di u corpu, a prisenza di prublemi cù l'intestini (prublemi di rimorsu di lana), una malatia virali.

Chì deve fà, se u mo gatteve hè seccu?

Prima di piglià qualunqui accion, avete bisognu di esse cumparatu cusì chì significheghju u catu cù un nasu seccu. Perchè a ragione di l'incapacità di ritruvà a lana, pudete cumprà un paste specialu per l'intestinu. Ma avete bisognu di cunsiglià un primu mètudu.

A malatia virali cun u tempu si manifesta cun sintomi supplementarii cum'è alta di u nasu, destruzioni, pus in l'ochji, letargu è perdita di l'appetite. In questu casu, i medichi sò prescritti antipasto antivirali in u nasu, l'inguità di a tetraciclina à esse posta in l'ochji, è se a cundizione hè assai mala, puderanu prescrive un antibioticu. Per rinfurzarà a immunità, hè pussibule di furnisce i gatti immunostimulante.