Hè riciviu chicchi?

Parechje persone, à a vista di rash notorii nantu à a pelle, àutru accumpagnata da scarrafiate, da qualchissia intornu à l'altri, prima di tuttu teme chì sta pratica si contagiosa. Oghje annantu à questu sfondate, per via di a mancanza d'informazioni è di teme irrazione, ancu e situazione di cunflittu. Sì i rashes anu l'apparenza di baccelli bianchi pallidu rosa o roghjunghje chì s'assumiglia questi da l'ortiga, questa ferite hè più propriu una urticaria. E cunsidereghje chì qualcosa di malatìa, è si urticaria hè contagiosa per altri o micca.

Causes di urticaria

U fattore principale chì pruvucà i bugni hè una reazione allergique. In u stessu tempu, diverse stimuli esterni è internu ponu esse l'allergenu:

A menu più menu spessu, urticaria hè unu di e manifestazione di malatie internu:

In quessi casi, com'è regula, i bugni sò carattarizati da un cursu crunicu cù manifestazioni prununzati, perivi di rimandazioni è esaggregazioni.

E bugni infizziosi à l'altri populi?

Surely, pò esse dichjaru chì a urticaria assuciata à l'allergii ùn hè micca trasmessa à l'altri populi, i.e. ùn hè micca cuntaggiu. Ma ancu in u casu quandu u urticaria hè una conseqüència di infizzioni cronica in u corpu, vale degnu di teme è piglià in contu di u periculu d'infizzioni da rashes, ma da a principal malatia chì una persona pesa. In regula, e reguli elementari di i hygiene ponenu pussibuli ridottà u risicu di infezzjoni da infizzioni chì pruvucanu i bugni nantu à a pelle, à u minimu.