Articuli artighjani stampati di volumiculi fatti di carta da i mani proprii

U veru decurore di ogni casa sò voluminosa articuli fatti di carta cù e so mani. Pigliate l'ideii primigeni di tali elementi di decoru.

Cumu fà un poliedru di carta?

L'articuli di stu tipu sò diversi in forma è culore, perch'elli ponu fà fà fà di mani da u paper è usatu cum'è ghjoculi di Natale. Per fà quessa:

  1. Pigliate una coletta squadra di carta, trasfurmate u pappatu abitatu è fogliate mità horizontale. Apertura a stampa, in mezu di quale ci deve esse un tinte.
  2. Avà piglia a carta quattru volte, è cuminciendu da i canteri à u mità, induve hè a doppia. Apertura u cima di u foglia è fassi pianu in modu chì a cantosa di u fondu accunsente cù a cima di u piu. Fate stu ghjocu per u pezzu per i zitelli cù e so mani hè difficiule cù l'accustomedie, ma vale a pena, postu chì u volu di fantasia ùn hè micca limitata.
  3. Apertura a stampa è girate 180 gradi, da piglia a parti più nica per fassi cuncorda cù a doblegu à u mità. Ancu s'ellu ùn anu mai saputu à fà i ghjoculi di carta cù i vostri mani, puderà fà fà senza prublemi.
  4. Doppu, doblegate a cantonu per avè cusì accunsente cù u culu. Lasciate u cima di u fogghiu. Crucchate a cantina superiore longa longu à u fogliu cunfurmatu in prurizzioni è u ghjallu in u buttone fundata di u paper.
  5. Turn the paper over and fold it so that it forms a square. Avete dui sacchetti triangulati per inserisce altre elementi di u poliedru.
  6. Dopu a fabricazioni di quattru blocchi, pusendu unu di elli in i bagnu di l'altru, dopu aghjunghje a prossima. Li chiazzi sò inturnuati in modu chì e quartieri quandu si juncenu i elementi sò correcti. Avemu 3 parti di u cubu è un cantonu. Continue per fassi furmà u cubu, funziona cù pezzi, cum'è mostra in a photo. Questu hè una scelta ideale per i ghjucarii cù i so mani, micca solu di u pappu biancu o culore, ma ancu da u cartulinu: quandu duranu più.

Fiori da paper ondulate o paperucchetti

Fate bella fiorita di carta chì viaghja propriu cum'è a reale, ùn deve micca bisognu di più. Di tutti l'articuli, ghjenarale cum'è ghjoculi fatti di carta, creatu cù i so propria, assai cum'è i zitelli. I passi di fabricazione saranu cusì:

  1. Pujani parechji foglie di carta corrugata o tissu di paperucci di tissuti nantu à l'altri. Pruvate per assicurà chì tutti i so albitri sò listessi.
  2. Fate tutte e foglie inseme in a forma di acordeiu, ogni fianche di u papulu devia circa à 2,5 cm di grossu.
  3. Fate a lizza à a mità per fà più faciuli di sviluppà. Fate questu in ogni direzzione per creà una buttiglia flexible.
  4. Pigliate u filu per u doblegu, assicuratevi chì u papiu hè firmatu da ellu, è tene da ghjustu l'altru di u filatu in un "filu" strettu. A larghezza di u prucessu improvisu hè elettu da secondu u vostru gustu.
  5. Aduprate cù cura l'acordeione di u scòppiu, dividendu e folli un pi unu è "fluffing them".

Tali joca fattu di carta corrugata, fatti da elli, serà un "highlight" di l'internu.