Cumu fà un vestitu fattu di carta?

Avemu digià avete dicu cumu fà un vestitu di ghjurnali . Oghje avemu da amparà cumu guariscenza per i vestiti di u paper è ancu mini-vistiti nantu à a tècnica d 'origami per decorerete cartellerie casani.

Décorazione cù un vistitu di carta cù e to mani

Sti fiori sò assai faciuli fà, è sò diventeranu una addestraghju bonu à un vestitu di carta di ogni stile. Pudete fà fà di i ghjurnali, culurati o un pianu biancu. In modu, pudete dinù utilizà a pagine di magazines - a principale hè chì i linii stampati sò in dui lati.

Per a so fabbrica necessitamu tali materie:

Comu cume u cuteddu in tresse di u listessu tamantu, per esempiu - pò esse 5 centimetri. Preparate e preparazione di e stile rectangulari appicciate è fà numerosi incisioni chì ùn anu righjuntu u bordu di circa ¼.

Twist the blanks à un tubu, furmendu una basa in una parti - pittendu. Dopu ghjuvatu appughjatu strettu cù a cinta adhesiva o pegà cù pegà.

Stendi a pianta. E ora ripeti tutte e passageri cù una pratica mai più, ùn hè micca strinte a massa à a basa - abbandunate una stanza per fà a prima floricultura.

Pass una sola pezza in l'altru, fiscale tutte e cola. Sè vo vulete chì i fiori per esse più prune, fate più strata. Pudete fà i capelli internu più curtghi, questu aghjunghjenu ancu vulume.

In u mità di u fiore ci cuglionni u buttone - pare oghje alchimiste è dà a fioritura un apellu finitu.

Ughjetti di carta cù i so mani

Scupremu prima manera di fà un vistitu bonu fattu di carta. Con ella, pudete apprezzate postale u 8 di marzu, è pudete adupirà di decorate una mesa festiva à u festa di e fiorne.

Hè megliu per ellu piglià carta culurata fina, perchè vene difficiule per aghjustà un pezzu grossu in parechje strata. È hè desideratu chì u papetu hè unilattu, hè questu, tenenu un culore di culore - cusì sarà più difficiuli di cunfundassi micca in u prucessu di travagliu.

Serà interessante per vede l'embiu di u cartulare cù scrive règunu. In a nostra classica maestru per fà vestiti fatti di carta, avemu usatu stu tipu di carta.

Segnu a seguita è l'indicazione nantu à a photo, chì detalla cumu fà un vestitu fattu di carta. Avete chì, si pigliate un carta 10 à 10 centimetri in grandezza, avete un vestitu di circa 7,5 centimetri.

Prima, pusemu u papetu in quattru, dopu avemu aduprà, avemu bisognu postu di curdi. Allora aghjunghje u nostru quadru da i dui bunchi è giranu à l'altra parte.

U voce resultante si aghjusta una volta, aghjustemu una striscia stretta, i culmini di quale avemu apertu. In fronte di noi hè apartu a parti di u vestitu. Dienticammo circa 1,5 cm da a cima, è tombate à i ringiuni pittati.

U scrittu di u vestitu di u futuru principia à amparà. Agghjunghjini l'arghjintini prestu avà, avvicina a pratica è apre l'intrede di u vestitu. Dumenna in a meza, liscia u doblegu è torna appena.

Allora pigliate a travagliu di gioielli. Scalu è bellu accurately, a "cintura", assicurendu chì i dui albitri di i rotuleti eranu ancu è u listessu. Turnendu a pezza, vi vede chì u to vestitu hè prestu. Pò esse pegati à un cartuni straggiatu - una cartolina eccevule per una mamma, novata o di sorella sarà da vene.