19 tradizzioni culinaria di l'annu novu da u mondu

Pensate à ciò chì pudete cucallu di u novu annu? Allora lee e preferenze gastrogia di i residenti di e diverse paesi. Believe à mè, certi pranzi veramenti a maravigghia.

Sottu à l'annu novu in parechji parte di u mondu sanu a ghjente si riunite in una mesa festiva per celebrà un avvenimentu cuntentu. In ogni paese ùn ci hè un platu di l'annu novu tradiziunale, senza ellu ùn hè micca putente di fà imagine di sta celebrazione. Avemu suggerimentu à fà un viaghju è di guardà à e cozince di e donne distintas.

1. Tartufi Japanese originale

Pocu sapientanu ciò chì "mochi" hè, ma per i busturi di u Giappone, hè un pastellu favuritu chì hè preparatu per differente vacanze, cumpresu l'annu novu. Per ellu riceve u rossu duru è parechji muggini, in più di frutti, sò usati. Inoltre, ùn ci hè sempre ghinocchia nantu à a tavula festiva, è i corsi japonesi pensanu chì quellu più longu, più longu a vita di i participanti di a festa serà. Persuniani ghjuridichi, com'è marini, kale, castagne fritto, fagioli è altre pratiche tradiziunale.

2. Un vegetariano polaceno

Hà e so peculiarità propria è una table festiva in Polonia, per quale esistivu solu 12 platti, è ùn sò micca trattati di carne in questa lista. I platti più famusi: un pastellu cù frutti cunfitti, soppa di fudda, col stewed, mandrinata d'olejo con prunes è bolichi di mantellu. Un invitatu obligatori à ogni tavola festiva hè un refreshmentu da u pesciu, per esempiu, un jellied.

3. Torti torci da u Tibet

Una tradizione interessanti hè cumuni in i pruprietarii di u Tibet, chì coguanu un gran numaru di patati di forma inusual cù numerosi riempts. Ùn sò micca manghjatu, sò distribuiti micca solu per i cunniscenzii, ma ancu per stranieri nantu à a strada. Hè cresce chì i più pezzi saranu distribuiti, u più riccu di a famiglia sia. Ci hè in parechji pruvince di u Tibet è una tradizioni misteriosa - a preparazione di una capanna d'ovincia è legumes è salsa.

4. Menu d'Austrian New Year per mantene a felicità

Parechje persone vole a felicità à a vigiglia di l'annu, è assai tradizzioni sò assuciati. Per esempiu, in Austria hè pruibitu di manghjarà carriola chì a furtuna ùn vulia micca voce. U simbulu di a felicità per i so abitanti di stu paese hè carp, perchè un pezzu di questu pesciu hè sempre prisenti nantu à a table festiva. Un altru sigmentu anu in l'annu novu, l'austriiani manghjanu un cinque porcu per a felicità. U zitellu predilettu hè un punch hot.

5. Pudding pudding in unusual English

Strange hè micca solu in l'apparenza, ma ancu in a cumpusizioni di l'ingredienti, un pezzu chì hè assai cumuni in l'Inghilterra - pudine puddu. Per a so preparazione utilizate grassu, migliu di pane, farina, pasi, ova è varii spices. Prima di serve u pane nantu à a tavula, hè spartu cù u rumenu è incendi nantu à u focu - questu hè u performance di l'annu. In l'Inghilterra, sò preparati per un turchinu di vacanze cù leghje è salsa d'uva spina.

6. Table di l'annu per amanti di sombrero

I pupulari di i Mexicani sò cunnisciuti per a so passioni per i platti piccante è piccante, cusì à a tavula di festa hè raru à cunnosce i prudutti familiari. Unu di i pratiche più populari hè romeritos, chì hè preparatu da i gambotti, patate è una pianta lucali. Nimu, i Mexicani manghianu i fasgioli di l'annu, u gallinacciu è i dolci dolci.

7. Alimentari italiani per benessiri

U platu, chì, sicondu l'italiani, hè un simbulu di salute è benessere - kotekino contentichi. Sutta stu nome hè un lenti grecatu cù salsiccia. Ancu nantu à a tavuletta di a famiglia Italiana pudete vede uva è frutti. U cumpagnie necessariu cù i so mani sò preparanu a salsiccia di porchina, chì hè servita cù dilegni.

8. L'annu indianu novu

Un paese luntanu è interessante hè cunnisciutu per i so tradizioni pocu cumuni, per esempiu, per l'annu novu i donni facenu platani chì sò ghjornu per u nostru paese - okroshka è pilaf. True, pilaf hè micca semprici, ma u viryani, perchè u corda, kishmish, nocelli, filari, ananas è un gran numaru di spezia sò utilizati. Una postrea tradiziunali per l'India hè u iogurtu, battiatu cù ginger è u zuccheru.

9. Torta bambù vietnamita

Parechji si sorprendenu da u fattu chì in Vietnam l'annu hè celebratu sicondu u calendariu lunar, per quessa a festa hè trasladata annantu annantu à i 20 numeri di ghjennaghju è ferraghju. I platti tradiziunali sò disposti da u rossu è a carne. L'alimentazione più famosa hè a porcina in u latte di cocciutu è u Ban Chung pie, perchè u fogliu di bambù sò impannillati da u rossu è a purcina, è tuttu hè frittu.

10. Turchese riccu predilettu per i Stati Uniti

In l'America, u gallinacciu hè unu di i platti più famosi chì sò disposti per ogni vacanze. A vigiglia di l'annu, l'acellu ùn hè imbratu micca cun un pruduttu specìbulu, ma cun tuttu ciò chì hè "legatu" in a fria. Cusì i Americhi anu ridutu di tutte micca necessariu, Per esempiu, utilizate furmagliu, allu, manzili, colti, funghi è cusì.

11. Mesa festiva per ghjunghje veri

Quale hè presciente di i piatti diliziosi nantu à u so desk, per quessa hè a francesa. Ùn sparghjeniru soldi, perch'elli si sianu cun l'altagri, ostriche, salmone è foie gras. U mottu principalu di questa festa hè cumu si ncuntra à l'annu novu, perchè si passene. Un trattatu obligatori à a festa hè un pezzu rossu. Per ogni pranzu, i Francesi preparanu u vinu bonu.

12. Menu familiale di u novu

I platti famosi è favuriti sò disposti in Kazakistan pè i vacanzi: insalata "Olivier", "Aringa sottu un capo di pelle" è assai più. Pudete mette in una festa in Russia, Ucraina è Bielorussia. Inoltre, i Kazakni cunfursenu cunfrattu, manti è pilaf.

13. Arringe d'annu in Germania

U pezzu obligatoriu nantu à a table festiva in questu paese hè l'aringe, postu chì i tedeschi sò sicuri chì guariscenze certeghjanu a felicità in u prublema annu. Hè impussibile di pensà à l'annu novu in a Germania senza chouchute cù saucisse è chinu di porcu.

14. Favourite borsi di Natale Norvegese

In u Norveggio, a cura particulare hè pagata à i bè, è nantu à a table di u Novu ghjornu, ci vole à esse un ale è un gel, una vanda simili à u vinu mulled, ma hè più spessu allalcoholic. Un altra drink popular hè glogg, chì i Norvegiani chjamanu «broth d'avè». Apparse in u tempu di i Vichinghi. L'Adulti aghjunghjenu voddu di canna à u glog.

15. Traduttore Czech Strudel

Hè impussibile di imagine l'annu novu in a Repubblica Ceca senza un strudel classic, chì hè preparatu solu cù manni, ma ancu altri arrappi. Servite cù gelato, crema, marmellata è cusì. Ogni pratiche di a tavula festiva sò simuli, ma nutriscenu: cebalu perli, sopop e pesce tratta.

16. Vacanze Israele dolce

Se ùn avete micca cunnisciutu, l'annu hè celebratu in Israele in settembre, è ùn sò micca pate amari, saliti è agnelli nantu à a table festiva. Questa vacanze hè solu un paradisu per dolci, postu chì ghjè accustatu a serve differente dolcezza nantu à a tavula è è sicuru d'avè melellu, data, rossi è manzili. A so tradizione hè culligatu cù u desideriu di l'israele à dolcezza l'annu dopu.

17. Delicious Spanish trunca

U main meal in Spagna hè di mare, cusì ùn hè micca putente di imagine vacanze d'annu senza elli. Inoltre, l'abitanti di stu paese si mancianu pesti, l'ove frittu è un zuccherinu. I dolci di Mandatori sò biscotti cun cumin e tartini d'amanduli.

18. U menu modestu di celebrazione nepalesiana

Un altru paese in quale celebrà l'annu novu, nò in a fini di dicembre, è à mità d'aprili. U mistressi sò cocinerà qualcosa di a cucina indiana è tibetana, è u pratu più famosu hè una bola. Puderanu u rossu biancu duru è una zuppa di lente, prugne, cipudine è ginger. Inoltre, sirvaranu tortilla lucali è currie vegetale.

19. Amparatorii di salati in Olanda

Molti sò sbagghiati chì u platu principaru nantu à a tavola di festa in l'Olanda hè fasgioli salati. Eppuru l'abitanti di stu paese hà necessariu preparà donuts in u vinu famosu frittu è traditu. Un'altra annu novu naziunale hè un slam fattu di latte, spices e frutti secchi.