U figliola di Bruce Willis è Demi Moore hà vinutu à una festa cun un casonu hairy

Continuendu u tema di discussione nantu à i meglii costumi di u passatu Halloween , avemu aiutu di dimustrà l'articulu pocu cumunitariu di u Scout Willis, di 25 anni di età, chì ghjè turnatu in un omu peloso chamatu Scott.

Topless, ma cù un pettu biancu

A figliola maiò di Bruce Willis è Demi Moore per una festa di Halloween in una di e Nightclub di Los Angeles per una sera hà fattu un omu.

Per creà l'imàgine, a donna avvicinava bè è da a bughjone donna ghjente in un mauto piloso, ovvi, cun un esercitu di testosterone. U scout, senza sparing the trays de capelli è cola medica, hà amparatu u so casu chjucu sottu a vegetazione artificiale, a so barba è i mustachi fussinu nantu à a faccia, è una pericchia nantu à a so testa. À l'armpiti unshaven, allura, apparentemente, sò naturali.

U Scout intrinu in u rolu di un omu è tutte a sera hà rispondenu solu à u nome di Scott.

Costume per a fine di a credenze

Hè nutate chì u più anzianu di i soru Willis, cum'è a so zuccherera, Tallulah, hè u capitu di l'attivista di u novu "Liberate the Nipple". A zitella pienze chì una donna hà u dirittu di vede i so pettu sempre ch'ella li piace nudda parte.

Leghje ancu

Pensemu chì in u 2014, una foto di u Scout astuttu in tutti i mediurevi. In questu forma, cammina à traversu New York in un signu di disaccordu cun l'impurtanza di a pubblicazione di ritratti in Instagram "nude".