Chì per vene di Istanbul?

À quellu chì primu hè vinutu à a citadina turca di Istanbul, pò esse chì questu hè un big bazar. Indubbenu, u bigliettu cumerciale hè un di i settori priuritichi. Per quessa, da Istanbul, pochi pirsuni partianu di vacanti. Eccu avete truvatu souvenirs per tutti i gustu è purse, beni, quale à purtà a casa di Turchia, hè à voi.

Chì deve aghju da Turcia?

In Turchia, pudete cumprà borse sacchetti di coiu in un prezzu abbastanza bellu. Inoltre esse truvate una purse, carte, prestiti, cintunarii è altri articuli di coghju . Per fà sti compra, i nostri cumpagnie sò generalmente di andà à Aksaray o Laleli, induve a maiò parte di i traduttori sò fluent in russu. Ci era ancu vendutu vitturu in Corsica .

Comparativamente barata ed è e scarpi . Spécialment popular son piucidi classici di turchinu turchese.

I dolci e frutti secchi sò un ricunnisciutu parenti è amici. Vale a pena cumprà un petit set, chì include rahat-lukum, figue, dates, avellana è ametlla - è sempre per esse un fan di dolce turco.

Ogni tipu di ricordiu petite chjucchi truvavvi in ​​ogni tenda nantu à u Grandi Basatu o u BAZZU COPPERU. In particulare, parechji persuniani pòrtanu ricordi piccu di Turchia in forma d'ochju : sò chjamati "nazar bonjuk" è servinu cum'è amuletini contru l'ochju perversi è spoor.

Quandu parechje dumandatu à chì vene da Turchia, assai donne ùn abbia di risposta: sicuru, cosmichi ! U fattu hè chì ci hè solu un assortimentu assicurante di tali prudutti. Assicuratevi di visità u mercatu egizianu, chì ghjè chjucu di mercurie cosmichi. Henna hè, perfume, arbre rose, olii, cremes e mashings per u corpu, sponges naturali è assai, assai più.

Spices in Istanbul sò megliu cumprà in picculi buttane chì si sò specializati in vendi spezia . Qualessu tipu di spicchi di purtarle da Turchia, ùn hè micca cusì impurtante, perchè serà veramente naturali, secche arbre è frutti.

Ma cumprà u tè, hè abbastanza possibbili à curru in una falsa, chì ùn hè pocu spumante in Istanbul. Trà tutta a varietà di tesifiche truvate tutti i solidi verdi è neri, è tutti tipi di tes fruit. Per piglià megliu per u pesu, perchè in un pezzu stampatu cù a scrizzione "Apple tea" pò esse un bevitatu completamente distintiu, "pollu", cù u sapori di manzana in a cumpusizioni.

Se ùn avete micca cunnisciutu ciò chì duverà da Istanbul, un ricordu, ricumandemu u visitatu unu di i numerosi magazini lucali, artisgianu o cumerciale. Allora truvate certamenti u vostru chì cercate!