Kemer, Turchia - attrazioni

À a costa Mediterrenea di Turchia si trova a cità famosa cità di Kemer. Hè ancu u centru di a pruvincia di Antalya . Per una parte, Kemer hè lavata da u mare, è da l'altru, u monticole Taurus incunente.

In u distante passatu in questu locu era u paese di Lycia di Idrios. In quelli ghjorni, mudflamenti spessu sottu da e muntagne, purtendu cun queste bundanza. Per salvà a so casa, in u principiu di u XXu seculu, u vechju hà custruitu un muru di pietra 23 chilometri longu. In onore di questa mura, chì pari ca circundà e muntagne, a cità era chjamata Kemer, chì in u turcu significa "cintura".

Oghje Kemer hè unu di i centri più pittoresca in Turchia, à u quali si trovanu assai sights interessanti.

Sights of Kemer - Goynuk

Trà Kemer è Antalya hè a chianura di Goynuk, chì in u turcu significa "vaddi fertili in un cungu u celu". Questu chianu hè famosu per i so fichi è in i giardini d'aranciu. Oleander ecotici, cactus, palme crescenu quì. Goynuk surround Bedaglari - muntagna majestuosa, in u quali u fiumu di a muntagna s'arrivela, u canyon di quale hè un monicu monumentu unicu: i turisti di tuttu u mondu venenu à questu.

Sights of Kemer - Beldibi

Micca distanti da a cità di Kemer hè un altru attratore turisticu di Turchia - Beldibi caves. Questu hè un complecu caverna cumplittamenti, chì si trova trà i boschi cuniferi. Dopu à u Paleuliticu, a ghjente hà utilizatu sti caverne com u refuge da u clima è animali salvatichi. In i cavernes di Beldibi eranu truvati parechji pitture di roccia, frammenti d'utili è utensili di casa. Qualchidine turistu chì entra in e cave, si senti cum'è un archeologu veru studiu di a storia di u mondu anticu. A strada, vicinu à a caverna, ci sò parechje scoglii profenu, perchè i turisti anu da esse particularmente attenti à ùn fallu micca in questa intrappolata.

Sights of Kemer - Kirish

Stu paese hè unu di i stanzi più boniali è populari di Kemer. In questu locu veru è cusimadore à a costa Mediterrenea di Turchia, i amatori di natura si scrive un veru piacè di cumunicà cù e roche spettacoli lucali è e praei vangiani. L'aria hè chinu di pinu è arori fiurali. I fiori fiori è i pani verdi sò cuntenti di l'ochju.

Quì pocu finu da Kirish sò i restos di l'antica cità di Phaselis, induve pudete vedere i ruvelli di u tempiu di a dea Athena è u diu Hermes. In a necropolis, ci sò assai posti di funebri, induve chì, secondu a legenda, ci hè a tomba d'Alexandre III. Visita i restani d'un anticu adupratu, chì hè un reservoir, situatu sottuposti. A questu ghjornu, u misteru di a so custruzzione ùn resta micca solu. In modu, tutti sti rughjoni sò oculati trà a vegetazione tròna densu.

In a vicinanza di Kirishi, hè una Olimpine di a muntagna antica, o, chì hè chjamatu issa, Takhtaly - u puntu più altu di Kemer. À u so puntu, pudete alcuni u telefuni più longu in Europa. Da u cima di Tahtala un veru specchiu di u Kemer s'aprì.

Sights of Kemer - Camyuva

À u sudu di Kemer ci hè un solu settore - u locu di Chamyuva, l'attrazioni principali di quale hè u "paradisu". Arrivatu a notte nantu à a spiaggia di u paese, andate à u mare, è puderete vede cumu si quellu di l'acqua accumene di brillanti. Questu hè duvuta à i parechji microorganismi unichi chì vanu in u mari è emissimu un liquidu specificu chì brilca quan u mare si move.

Camyuva hè un veru postu di "paesi", induve i turisti è i lucali vanu una vita cumuna. Articuli artighjani craftsmen, chì ponu cumprà immediatamenti. U paese hè intarratu in u lussu di i boscei cuniferu è l'aranci.

È hè assai distanti di tutti i posti di Kemer, chì vale a visitaru, avè arrivatu à Turchia!