U casu secreto di a stella di i "Games of Thrones" di Jason Momoa è Lisa Bonet

Contra u telone d 'scandali sessuale è a bogeria chì inghjuttò Hollywood, ci hè spaziu per a felicità è l'amore! L'altru ghjornu divintò cunnisciutu di a festa ufficiale di a stella di a serie "Games of the Thrones" di Jason Momoa è Lisa Bonet. Avete pensatu chì eranu digià maritatu? Ùn sò micca solu! Quandu si svolge, a coppola hà vintu per tutte e 12 anni è fece parechji zitelli senza stampati è cuntratti matrimoniali!

Tutti i paparazzi è i ghjurnalisti eranu sorpucati da l'eventu, ùn anu micca alcuni ritratti, senza movimenti di corpu à preparalli pè a ceremonia - l'avvene era sicretu di tutti curiosi à u livellu più altu! Comu avemu digià annunziatu, tutti i ghjurnalisti eranu sicuri chì a festa hè stata a volta in u 2007.

A coppia trae duie zitelli

Eppuru, chì avete apprendu? A matrimoniu hà fattu annuncia di un mesi in a mansioni di Californie di una coppia in Topanga. Insiders reportanu numeri è dati diffirenzii di a funzioni, cusì ancu i ghjurnalisti di u tabloid Us Weekly ùn sapianu l'infurmazioni precisa. Unu di l'amici di e coppiu hà dettu chì, in early October, Jason è Lisa anu ricivutu documenti per esse registratu un matrimoniu in unu di i cuntenuti di Los Angeles è dopu, in tempu récord, hà urganizatu un affari tutale di questu. Fù quelli invitati eranu solu i più cercani amichi è rapprisentanti di una famiglia numerosa, cumprese Zoe Kravitz, Alicia Vikander, Michael Fassbender è assai altri ospiti distinti.

Leghje ancu

Fighjà qualchi anni prima. A coppia hà scontru in u 2005 è dopu avè micca parte. Quandu Jason ricurdava in una entrevista, hà amparatu cù Lisa in prima vista è era pronta per muntagna, solu per piglià à a so mòglia. Bonu, hà fattu!