Pragmatismu è caution - a guaranzia di una bona vita

U pachmistismu hè una parola famigliali è a ghjente spessu a sèntelu in termi, cum'è: pragmatismu, una persona pragmaticu. In a rappurtazioni statisticu media medievali, u termu hè assuciatu cù qualcosa integral, siveru, efficaciu è raziunale.

Pragmatism - chì hè?

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà cercatu per daricci un nome è una spiegazione cun un propiu praticatu - per trasferisce a cunniscenza à a nova generazione. In a traduzzione da u grecu. Pragmatismu hè - "accusative", "affari", "tipu". In u so significatu principali - un corpus filosoficu, basatu in attività pratica, per quellu chì a verità dichjarata hè cunfirmata o refutazione. Patre fundatori di pragmatismu comu un mètudu - un filosufu americanu di u XIX seculu. Charles Pierce.

Quale hè un pragmatista?

Un pragmatista hè una persona chì hè in parte favore di a direzzione filosofica - pragmatismu. In u sensu di u sensu mudernu, una persona pragmaticu hè una persona forte, per quale:

U prammatisimu hè bonu o mali?

Se considerate qualcosa qualità di personalità - in ogni misura impurtante. Un trait de piriformità pusitiva in un superàmbulu hipertròficu si mette in una linea cun un signu minuscule, è u pragmatismu ùn hè micca escepzione. A persona chì hè stata fatta per ottene i so scopi pò "go head over tacchi" senza piglià à cuntà i sentimenti di l'altri, diventendu sempri più ripetu cù ogni tempu. In a sucetà, quessi persone sò più prubabile di pruducerà l'invidie - e persone vanu un successu riescita di l'attività, ma ùn presumanu micca chì sforzi fôru esse passati nantu à u prammatista è pensanu chì hè solu un "lucente" cù cunnessione.

Pragmatismu in filusufìa

L'usu di l'idee di pragmatismu, chì hà fattu a forma comu un mètudu nnipinnenti solu in u XIX sèculu, pò esse tracciata trà i filòsufi antichi com'è Socrates è Aristòtili. U prammatisimu in a filusufìa hè una vista chì hè stata rimpiazione o in cuntrastu cù a tendenza idealista, "divurziau da a realità", cusì crede u C. Pierce. U postulamentu basu, chì fù cunnisciutu com'è u «principi Piers», spiega pragmatismu cumu l'azzioni o manipulazione cù l'ughjettu è uttene risultati in u cursu di l'attività pratica. L'idee di pragmatismu cuntinuavanu à sviluppà in i travagli di altri filòsufi cunnisciuti:

  1. W. James (1862-1910) filosufu-psicologu - hà creatu a duttrina di l'empiricismu radical. In i studii turnò per fatti, atti di cumportamentu è ezioni pratichi, rifiutanu astratti, idee senza cunfirmazione.
  2. John Dewey (1859-1952) - a so funzione era di pragmatismu per u benefiziu di e persone per migliurà a qualità di a vita. L'Instrumentista hè una nova direzzione creata da Dewey, in quale l'idee è i teori prupone serve à i persone per l'utili chì cambienu a vita di a gente per u megliu.
  3. R. Rorty (1931 - 2007) - u filosofu neo-pragmatista hà cridutu chì qualchese cunniscenza, ancu spirimintali, hè situatu limitatu è storicu cunnisciutu.

Pragmatism in Psychology

U prammatisimu in a psiculugia hè l'attività pratica di una persona chì guana à un certu risultatu propiu. Ci hè un esterotipu chì i pragmatisti, a maiò parte di l'omi. A tendenza di l'oghje mostra chì e donne cù u listessu successu scopu sò e scelte. L'appruvimentu pragmaticu in a psicoluggìa dividita manifestazioni di u caratteru umanu in successu (utile) è inutilisimu (inghjenendu à u modu di successu). Capricciosa è pragmatismu hè a guaranzia di una bona vita, i pragmatisti cunvince chì i psicologici anu vistu sta pusizione vitali micca bè in u culore di l'arcuni:

Pragmatismu in religione

U cuncettu di pragmatismu hà e so radici in a religione. Una persona chì appartene una o una altra confession interagisce cù u principiu divinu per l'esperienza di l'autoreffrettu: fastione, preghiera, privazione di u sonnu, pratica di u silenziu - sò i strumenti pratichi sviluppati nantu à i seculi chì aiutanu à entra un state especiale d'unione cù Diu. U prammatismu hè a più espressa in u principiu protestante di libertà di a cuscenza - u dirittu à a libertà persunali di scelta è di credevule.

Cumu sviluppà pragmatismu?

Hè bisognu à valurizà qualità, quale nantu à una scuperta stima da parechje persone sò cuntiati? Tuttu hè micca cusì crìticu, è u pragmatismu in usu moderatu hè una bona strategia per ottene risultati sostenibbli. U sviluppu di pragmatismu hè custruitu nantu à u seguimentu è l'usu di una quantità di metudi in a so vita: