Cume u superà a dependenza à e rete suciale?

Andate in a strada in a sera, è sìate chì si sparà in una pelicula horrorea, perchè ùn ci hè micca una alma in a strada, è tuttu, perchè tutti sò à pusà vicinu à l'urdinatore è cumunicatu in e rete soziale. U prublema di u XXI seculu hè l'addictioni à Internet. Hè assai difficiuli di truvà una persona chì ùn hè micca arregistrata in una retazione suciale è ùn andà micca quellu almenu una ghjurnata per verificà chì qualcunu hà scrittu à ellu o pò, mette "cum'è". Oghje, i ghjovani ùn si ncontranu in u patiu, è cumunicà in Internet, u zitellu cù a piccioccu accumene da cunnosce micca cù a question trivial "A vostra mamma ùn avete bisognu di u so figliolu?", Ma cun "Vulete aghjunghje cum'è un amicu?".


Sintomi di a dependenza à e rete sociale

  1. Quandu l'interessu, perchè ùn nisunu chì scrivite à voi, impone nantu à a question, se manghjate oghje o ùn hè micca u tempu di pensà à u fattu chì avete principiatu una vita virtuale.
  2. Sì u primu cosa chì fate quandu si svegliate - scuraghjanu l'urdinatore è spende tuttu u tempu in fronte da u monitoru durante u ghjornu, hè un signu chjaru di a dependenza.
  3. Sapete di i vostri amichi solu grazii à e rete soziale, è quandu avete vintu l'altru, ùn si ricorda. Cerene mmate di cinque chjassi ogni ghjornu, leghjite l 'estatimi è sanu solu di a vita di l'altri, questu hè unu di i signali principali di a dependenza.
  4. In a lista di i vostri amichi più di 2 mila persone, anche, in fattu, ùn sapete più di trenta.
  5. Pudete soldi veramente per cumprà parechji volte, perchè pudete mandà una persona un rigalu virtuale o una cartolina, impedite è pensate, perchè avete qualchì problema veru.
  6. Sì di sposta: Internet sparisce per voi hè u finale di u mondu, ùn cunnosci micca ciò chì facite è finisce u telefunu di u prufissiunale, tuttu, hè un fattu - avete l'addiction d'Internet.

Comparare correspondenza virtuale cù una cumunioni reali, quandu pudete vede l' emozioni di una persona, tocca, salvu un "soru" rimpiava un riennu veru.

Chì deve fà?

Sì ùn avete micca cambià qualcosa in pocu tempu, site immersa in vita virtuale chì ùn pudere micca esse ghjustu da quì.

  1. Accumenza à reducià u tempu passatu in i rete soziale. Per esempiu, ogni ghjornu un massimu di a meza ora. U tempu liberu per gastà nantu à una cumunioni reali. Cumpli cù almenu cunnessione telefònica, questu serà u primu passu à a realtà. Andate à u cinema, u cafe, cumunicà cù e persone, è avete bisognu chì cumu gustu è piacevule. Se vulete cumprà qualcosa cù i vostri amichi, ùn scrive micca un novu status, dite qualcunu di personalmente.
  2. Fate u limite di a cumunicazione nantu à a reta, si ùn pudete micca cuntrullà u cuntrollu, fate una persona di i vostri parenti. Per vede i ritratti, leghje a notizia per una meza ora, un massimu di una ora. Ci hè ancu programmi spiciali chì ponu accade à tempu, è poi bluccà l'urdinatore.
  3. Eliminate da u telefunu tutti i prugrammi chì permettenu à andà in a reta sociale, perchè almenu in a strada è fora di casa ùn sarà micca tentatu.
  4. Lee libretti veri o cumprà una versione elettronica chì ùn hà micca accessu à Internet. I libri anu un'effettu pusitivu annantu à u cori di u umanu, pudete cuntinuà à cuncentrazione infurmazione specìfica, è ùn devi micca distractatu da ogni modu di links interessanti è di publicità.
  5. Impara per riceve infurmazione da i ghjurnali, magazines, è di novità chì viaghjanu nantu à TV. L'Internet deve esse usate raramente raramente, quandu hè veramente necessariu. Quandu si scurdate di l'addiczione sociale, pò spessu sottumessa in Internet.
  6. E ora u numru di morte - sguassate tutti i vostri pagine in tutti i rete soziale. À primu, sarà difficiule, ma in pare parechji sughjate sarete assai cuntenti cù a vostra accione, perchè oghji avete un tempu liberu per una cumunioni reali cù i vostri amichi.