Correct communication with people

Ogni ghjornu una persona sia in una cunversazione cù qualcosa. A ghjente ùn pudemu micca fà cumunicà. A cumunicazione hè una di e bisogni umani. Ma per l'efficacezza di a cunveglia, ùn deve esse fora di postu per amparà chì una cumunicazione propiu cum'è personale implica l'implementazione di certu regule.

Regoli per a cumunicazione curretta

A cumunicazione curretta hè a basa di una interaczione ideali cù a società, chì hè u so urighjina da persone cù status socialista supremu è finisci cù un travagliu ordinariu. U migliu di i cumpetenze di cumunicazione darà boni risultati quannu, per esempiu, i negoziati cù sughjorni impurtanti per a vostra attività, creanu una impressione dolce di voi.

Per ghjunghje à sta scopu, per migliurà u vostru livellu di cumunicazione, ricumandemu avete adigherate a seguenti cunsiglii:

  1. Ùn vi scurdà di educazione. È cù un populu chì ùn sò micca familieri ùn crosse u spaziu di u so spaziu persunale, vede a distanza trà voi è l'interlocutore. Da u principiu di a cunversazione ùn hè micca ghjallindu per "scherza". Avete micca a cura di parlà di slang in i vostri fili.
  2. Ricurdà u nome di l'interlocutore. Ùn serà micca superfluitu à indirizzallu cù nomu parechji volte per a conversazione tutta. Ùn ùn vi distractatu da alcuni strangeru durante una cunversazione.
  3. Ancu qualcillu di a situazione, ghjè bonu.
  4. Sò un omu honestu. Ùn ùn incucciasti Nuvembre o dopu, ma scrivevanu di i mentri.
  5. Sapete cumu eseguite.
  6. Ùn bisognu di sonnà.
  7. Ùn amminiscenu o eseguite.

Correct communication with customers

Eccu alcuni ricordi per a cumunicazioni cumunica cù i clienti:

  1. Ùn aghja micca u bastone durante a cumunicazione.
  2. Attualmente sustegnu a cunvegazione, cunvevanu cunfortu.
  3. Fate dumande, discurendu tutti i dettagli.
  4. Avete tutte u vostru puntu di vista, intruduciamente, sia una persona indipendente.

A cumunicazione curretta cun un omu

Comu si cunnosce, a psicologìa maschili è femina havi assai differenzi. E a manera di cumunicà cù un amicu, ùn pò micca cum'è un omu. Intendemu di scummigghiarià cumu si cumportanu, di chì dì è cumu fà per un omu - un interlocutore.

  1. L'imballa di una donna à cumunicà cù un omu hè chì una donna indefinida per un omu offre un tema di cunversione. Per esempiu, invece di esse "Avemu bisognu di parlà", spiegà à l'omu tuttu ciò chì tù ùn fece nunda di sta frasa. Hè desideratu per scrivite in detail u so significatu.
  2. Ùn parlate micca forse di i vostri prublemi, e caghjà. L'omi sò cusì disposti chì o cresce automaticamente a circà per voi di risolve queste problema, o pensanu micca se parlerà cun elli, significa chì hè culpitu per questu.
  3. Omi sintinu u silenziu. Ùn hè bisognu à piglià da l'interlocutore l'opinione di qualsiasi incidentali, ecc. Se l'omu voli, ellu à voi infurmatu.

U libru per a cumunicazione curretta

Ùn serà micca superfluitu per leghje i libri nantu à l'arti di a cumunicazione:

  1. J. Gray "Men from Mars, donne da Venere".
  2. A. Panfilova "A teoria di a cumerca è di a cumunicazione".
  3. S. Berdyshev "Tecnologia d'interazzione cù clientella difficili".

Ogni omu hè capaci di maestru di e tecniche di cumunicazione ghjusta. Questu hè bisognu solu un desideriu è propiu.