Croissants cun latte cunghjuntu

Cucurrucucu francese Real - un piacè chì hè simplice è piacevule per preparà per una persona chì hà capacità culinaria. Croissants caseros - hè un esercitu richore è nutrittiu eccillenti, un "bugiarru" cusì è solu una versione deliciosa di dolci pastries amateanu in u mondu. I Francesi, in ogni casu, ùn preparanu micca croissants cun latte cunghjuntu (perchè ùn l'anu micca), ma perchè chì questu hè chì, perchè, impedisce micca? Cusì ci hè decisu - oghje emu preparanu croissants cun u lignu condensatu!

Ricetta per croissants cun u latinu cunclusu

A basa di croissants hè, per suprattuttu, una pasta: fora crisp, internu frondoso, brume, fragrante è aria. Ùn ci hè secreze spiciale per a so preparazione, postu chì a pasta di croissants diffiere pocu da un pasticci di levadurizzazione, ùn ùn difiere nant'à qualcosa, perchè u più chjucu in questu affari hè un spaziu, è hè sempre acquistatu da l'esperienza.

Cume a croissants cun u latte cunghjuntu, leghje in a ricetta per quessa.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In un tettu prufundutu per appastarà a pasta, sift fari la farina, u levitu è ​​u salinu, fendu colti cunzunzià a misura seca in modu chì u levitu hè ancu distribuitu. Quandu vene a linea di ingredienti di lìquidu: u primu hè gué (3 cucchi) è l'acqua friddi è latte.

Accuminciamu a muzzilenza - intìgiscinu tutte e mischju cù un battiu prima di crescente o cun un mezcladoru (3u velocità) per uns 3 minuti. In seguitu, andate à e mani amande, chì piglià ancu 3-5 minuti.

Formulemosche a pasta in una bola, mette in un pranzu prilled with flour e mette in a frigorifique per a notte, senza scurdà di prutezzione di a superficia di a pasta da incunenti, doppu cupèrsia cù a filetta di l'alimentari.

U ghjornu dopu 1 ¼ st. U mantellu friquitu hè in caduta, chì deve esse densamente plegu nantu à una foglia di baking paper in tale manera chì hè acquistatu un quatratu petrolicu cun un lado di u sustegnu di l'oliu cù un'altra foglia di baking paper è pruvene à sdegnu l'oliu. Scuprite chì ci hè a orina, finu à chì a chjappu homogeneiu righjunghja a grandezza di un quadru cun un di 19 cm, poi lasciarà in u locu friddu è avè da passà a pasta.

Pigliemu a pasta di u fretru è u feste nantu à a superficia di u travagliu pulita cù a farina. Rottau da manera chì un quadru cun un livellu di 26 cm si riunite. Aghja a nostra carta d'oliu da a frigorifia è aghjunghjia nantu à a pappuluzza per chì e raceri di u quadru di oliu sò diretti à a squadra curretta di a massa, è micca à i so ringii. I cantoni di a pasta sò stati cun tregati è dovutu à u centru di a piattaforma di petra dopu à a ricadverà un sobre. Pudemu a pasta cù a parte di "frontière" di u ruise u rollu a chjave in un rectangulu chì medie 20 à 60 cm. Foldule in 2 volte, impruvule u "rotulu" resultante cù a film è mette in u locali durante 20 minuti. Dopu chì a pasta hè ripusita, repite u prucedimentu tutale duie volte. Ora la pasta prestusa ùn deve esse liberata da a notte quandu hà strappatu a film, dopu à quale ellu serà pussibule di travaglià cun ellu.

Quandu a pasta hè "stale", scaccià dinù in u rectangulu digià chì sia acquistatu, ma si trova scala grande - circa 20 cm per 1 m. A cinta resultanti hè cutificatu è ancu cutucatu in trianguli di u tagliu impostu (secondu u grandezza di croissant). À una parte larga di ogni unu di i trianguli, putemu nantu à una cullizzioni di latti cunghjuntu è turnate a pusizioni di a cima di u rotulu.

Croissant sò furmulati nantu à una stazzema di furmulazione fatta è lasciate à a temperatura ambienti (circa 26 gradi) per avvicinà 1 1/2/2 etni. Dopu à questu, ferma solu per foglie, pre-lubricated with egg whipped. A preparazione di sta mancanza vi pigghià 8-10 minuti à 200 gradi.