Trasfurmà a male backpack bag

L'ispecificitate di u mondu mudernu hè cusì chì ci hè custisfattu di circà solu suluzione universale. Ancu du un ghjornu, a situazione cambià cusì spessu chì in un puntu avemu bisognu di correrdu cù tutti i nostri putenzi, cuminciannu la borsera da e spalle, è in l'altru avemu già stata a marca di a donna di a cummerciale, cun calmà è cunfidendu intrinu in a sala di negoziazioni. Cusì ùn hè micca maravigghiusu chì u transformatore basculante-schietta femminile diventò una parte integrante di a vita di l'omi di donna moderna.

Sacchetti di moissonne - maschile, è micca solu

A tali bagu pò esse cuntenente una quantità significativa di e cose chì in ogni mumentu duverebbe fà a manu, è per acquistà a forma più còmea per esse necessariu. Un saccu di cocia di u mozzu di e donne da sta serie hè capaci di cunvirta in un libbra di u cummerciale, un saccu sportiu nantu à una spalla, una schiettera classica. Varianti di e mudificazione pudete sceglie a vostra discrezione, ùn sò micca difetti di quelli o altre solu solu in vendita. E li reguli per selezziunà i sacchetti di e donne di stu tipu sò summamente semprici è sapete chì sapete. Per a durabilità di a sacchettu di transformatori, i punti di seguenti sò impurtanti:

Un pocu di storia

Tuttavia, pudete esse interessatu in sapè à l'urighjini di u mudellu. Hè veramente una storia maravigliosa chì puderia succede micca solu à una persona creativa cum'è Philippe Cassegrain. Viaghjà ghjochju à u Giappone, u famosu disignu pruvatu in parechji tipi d'arti loca - calligrafia, sumi-e è parechje altre attività specifichi. È cusì, quand'ellu hà righjuntu à a lezziò nantu à l'origami , era visitatu da un pensamentu geniusu, cum'è più tardu si vendu, un pocu, per più di 12 milioni di dolar. Decidiu di creà una borsa chì seria una figurina di carta, acquistendu una forma, u più necessariu in u mumentu, u so patronu. Crane ùn hè micca esce da ellu, per suprattuttu, ma i bagaglii di transformatori anu in una grande dumanda, facendu a casa di Longchamp, un nome mundiale.

A strada, i primi sacchetti di stu tipu sò stati fattu di tela, chì, in più di funziunanti, li distrughjenu in u sughjettu di altri mudelli à prezzu minimu. Oghje chì i mozambicani sò cambiamenti trasfurmatori di e donne di a donna, a maiuranza di a pelle. Questu, però, ùn tocca à tuttu u so cunsulazione è a vulutà di vultà sempre à i vostri aiuti, sustituì un arnese in dui.

Certi mudelli interessanti di i bagagge di mutandine di transformatori di backpacks ponnu vede in a foto in a nostra galeria.