Aghju cessatu amassi u me maritu, chì cosa fai - cunsiglii di un psicologu

Ci hè quelli chì quandu a pace è l'amore in a famiglia persistenu finu à u nàscita di u zitellu. Ma eccu u nomu u so pocu aspittatu, duci, gentile è calore hè natu, è a mòglia, chì u ghjornu è l'ora addiziosa ùn puderebbenu esse senza u so amatu, cun horrore capisce chì dopu à a partitu hà cessatu d'amare u so maritu. Tutta l' amore ella hè pronta per dà à u zitellu, è ellu, quellu chì più appena era a cosa principale in a so vita, pruvucà solu annunzuriu, è ancu u so toccu hè assai disprezzu. Perchè vene questu avvene, è chì farà per quessa, perchè avemu parlatu di a prisirvazioni è di benessiri di a famiglia?

A maiò spessu, u pensamentu chì una ghjovana hà permessu d'amparerà u so maritu dopu à a nascita di un zitellu hè un fenomenu tempurale: cumpenseghja un rolu novu per a mamma, è questu ùn hè micca solu di u tempu, ma dinò di sensibilizà à u livellu psicologicu. Dopu un pocu tempu, tuttu finiscenu in u locu; Hè impurtante per u cô cumunu per capiscenu u statu di a so mòglia, per esse cura è attenti è à avè pacienza, chì sarà prestu prestu.

Un'altra cosa hè quandu vi face un problema seriu: una donna hà cessata d'amare u so maritu dopu a so tradenza. Si prima chì a famiglia campava, cumu dicenu, l'anima in l'anima, se a donna hà amatu u so maritu è ​​fede d'ellu, u più prubabilmente sia chì a tradizione hè cundannata, u più difesu hè di trasfirma. Inoltre, ancu da a situazione cchiù difficili, ci hè un modu di modu. Truvate micca micca cusivetu, perchè se una donna ùn amava u so maritu è ​​ùn sapi micca ciò chì facenu, i cunsiglii di i sicilioti aiutanu à truvà a decisione bona.

Chì cunsiglià u psicologu?

  1. Ùn hè ghjallacciatu per slam the door: prima calmu, perchè a histeria ùn hè micca assistente in questa situazione, è ricurdativi di ciò chì era bonu nantu à a vostra vita. E, anche u dolore è u resinimentu, pensate à vede si chjudarà di a vostra vita a luce chì u ligame.
  2. Hè tuttu tuttu terribili? Dopu tuttu, nimu hà mortu, a testa, i bracci, i peri - nantu à u puntu, chì significheghja ùn hè un modu da strada.
  3. Ùn vi circate di assicuranza in alcoli - ùn hè micca quì.
  4. Fate onorevoli cun sè stessu: rispose à voi, vi piace u vostru maritu. È se a risposta hè positiva, pridicheghja, u passatu di l'umiliazione, di lacrimi è di resinimentu . Ma se avete pardunatu, ùn vanu micca u vituperà è ùn vi ricurdà micca à ogni chance.