Signs for all occasions

I nostri aviani è aviani era guidatu spessu da e diverse cunvinzioni, credevanu chì questu manera pò esse evità l'disgrazia. Tutti i pòpuli tenenu i so propiu superstinesi , unipochi di coincide, alcuni sò diffirenti. Quelli di i signori per ogni occasione, chì sò i stessi per assai naziunalità, avemu da parlà oghje.

Signuli musulmani è cristiani per ogni occasione

  1. A credenita più famosa hè chì ùn pò micca dì à l'altri di i vostri piani. Hè cresce chì, se una persona informa à tutti nantu à ciò ch'eddu hà da fà, hè improbabile chì hà da puderà implementà u so pianu. U silenziu hè cunnisciutu da esse u zicchinu, è quasi tutti i pirsuni credi in questu.
  2. U secondu omenu cunnisciutu per ogni occasione, di quale Wanga parrava, hè una prohibizione di vantaghje. Quandu una persona ci conta tuttu u so propiu meritu, benessiri materiale e altre cose simili, riesce a pervà tuttu. In ogni casu, questu hè chì a nostra credenza assicura. Naziunalità diffarenti anu da i fucili chì anu piaci à vede è quellu chì vinia da ellu. Quessi storii à insignà à i zitelli chì ùn mancanu micca tali sbagli, è ùn si pruvate di altri meriti è avvenimenti felice.
  3. Nautima superstizioni canusciuta da parechje persu inghjulantanu e donne chì anu preguveni, per elli puderete amparà a so cundizione per altri. Qualcunu pò stàtevi chì dicenu chì una zitella chì porta un zitellu hè troppu vulnerevule à u malu è invidia, perchè deve guardà cù curazioni l'embarassu da l'altri ochji.

Malgradu i diferenzii in e culture, i cristiani, i musulmani è i raprezii di altre fede sò assai in cumuni, è per quessa ci sò credi chì sò i stessi per tutti. Per esse guidata da elli in a vita o micca, sarà à ognuna di decide per elli, ma sapendu l'essenza di tali supposizioni ùn sia micca esse superfluvule.