Ravioli cù funghi

Ravioli - Pasta italiana, fatta da pasta fina cù parechje cunfitturi. A so analoggica hè di dumplings à a cucina russa, è in a cucina ucraina - vareniki. Aghju prupone parechje recette originali per ravioli di culinaria cun funghi.

Ravioli cù funghi è patate

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Emprinzemu di cocinari cu una pasta di gaddina. Per fà quì, fate u oliu in a farina, aghjunghje saline, oliu d'oliu è fassi cunniscini bè. Avemu urganizatu un bollo elastica è pigliate à un locu frescu. Aghjunghje, preparanu u riposu: zucca è patate sò puliti, fogghjiti è ghjunti cù tolastizie, spermatu cù noce moscata. I champignons è cipudine sò trattati, roscati è smanciati finu à chì sò fugliali nantu à l'olique vegetale. Allora putemu finitu u rostu à u puré di vegetale è aghjunghje à u gustu. Dividemmà a pasta di uovo in 4 piezzu, rutti ogni in un capu finu è distribuisce u rilassante fugliale nantu à boli. Capisce a cima cù a seconda capa, presse a massa nantu à l'altri, spicificando tuttu l'aria. Cù un cut-cuteddu cullassava i nostri pallei in i stessi quadri e fracete finu à chì anu in l'acqua di u mari. Servimmo ravioli prestiti cù coglie con salsa di tomate è manghjusta.

Ravioli cù u furmagliu è i funghi

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In un grande pranzu, aghjustemu u farina, a salatura, a curcuma, è in u mezzu ci anu u ovu. Allora aghjunghje l'oliu è, racuggia di a farina da i canteri, aminate una massa uniforme. Dopu quì, trasfurmassi in una film è mette in a frigoristica, è turnemu à u riposu. Pudemu i funghi è i cipudine, spalle è passer. U furmagliu hè struitu in i piatti è mischiati cù l'impiccare in un licore. A pasta hè finamente ghiacciata nantu à una mesa di farina lice in po pulita. Avà aghjunghje a meza, chì puderia esse visibile a linea di piuma è per una parte di a testela dispunibule u riposu, lubricating the gaps with protein. Ceramu a secunna mità, zalepljayem dete e cut up cun un cuteddu nantu à i chjosi. Furmà u foglie in acqua fogera, salitu à u gustu, finu à l'ascensezione.