Foglie di vite pour dolma per l'inguernu

Dolma hè unu di i platti più populari di i pòpuli di l'Asia Centrale è Transcaucasia. Tuttavia, grazia à u so gustu urientali diliziosu è à a listessa simplicità di cucina si purga un postu digià in a nostra cucina. U principiu di stu platu hè simile à i nostri rotuli di a colti , ma cum'è una basa in u settore di cole, i cashi in ulecciu s'aprevanu, è ci sò parechje differenzi in a selezzione di spezia, a preparazione è serve.

L'opzione ideali per Dolma, di sicuru, sò foglie freschi di giovani freschi, a talla di una palma. Ma u periodu di a so ghjuventù hè limitata è, per quessa, a folla sò sfracciati è raccogliati per u futuru usi à l'iniziu di l'estiu, perchè pò esse usatu tutta l'annata per fuglià u so platu predilettu.

Ci sò parechje modi di tali preparazione. Seremu avà descrizanu in detail in u nostru articulu.

A racolta di foglie di vigna in inviu per dolma

Leaves per dolma pò esse u marinatu o mantene frescu. Per fà quì, foglie frischi chjudi ccu lavu lavatu, stendu nantu à una tagale limita è dà un bonu asciuvate. Ùn deve micca avè una sola gota d'umidità, hè assai impurtante per una cunservazione ideale. Allora aghjunghjini i foglie nantu à l'altri cù un pile di deci piezzi è i turnenu in un rotulu rigbuatu. Allora aghjustate u roll cù a filetta di u nutrimentu è impregnate in u congelatore per u almacenamentu.

Se i volumi di u vostru freezer ùn permettenu micca fà fàmpule maiò, aduprate e folla pleguate pò esse imballati in vetrate di vetru frenu, ricuminatu è sterili in u fornu per vinti minuti.

Parechji mestieri viventi anu utilizatu un altru modu simplice è assai efficae di almacenà e staghjetti. I roti densi preparati sò colpi in buttigli di media litru di plastica. Ogni cume includenu circa cinque fasci di una carta tutti. Puderete cumpressà u cuntinuu per maximizà a rimuzione di l'aria è aghjusta u tapore. Cusì, i foglie sò stati freschi per un longu tempu. Questu hè pussibule, di sicuru, basta chì a so superficia hè ben secca da residualità di l'umidità, altri ùn puderebbenu moffa.

Cumu di patechju i casci di uva di dolma?

I vini bianchi per dolma pò ancu esse marinati. Per fà quì, i foglie freschi ghjalfandi sò sbagliati, pusonu un insemi profundo, fremu l'acqua calda è a fighja da seguita. E ligite afficciate e staghji sparghje sò assuciati in parechji pezzi è plegati cù rotuli o sappressu. Allora aghjustemu i fasciati in un putru sterile sterile predeterminatu è l'impiaraghju cù un marinate forte. Per a so preparazione, fassi calori l'acqua à fogghiu, agghiunà trè o quattru picosi di pimenti dolci, mitati una cullizzioni di pane e mustarda è una cullizzioni di sal. Questu hè un calculu per un cane di litru di vaccini. Assicuratevi per assicurà chì a salata aghja tuttu u vacanti trà e foglie in u jar. Allora aghjurnamu u cuntenienti cù staghjuli di sterile fogghi e determinate per u almacenamiento in a pantera per altri palangani.

Cumu à u salinu è u stazzu u staghjunali per a dolma?

E staghjunalità sò perfettamenti cunsirvate in una solu solu salina. Per questu stampa, aghjustemu e foglie di uve uvizzati cù i cuttuli, lavenu bè, aghjunghjeghjeghji stampati è ligame cù un filu limitu. Pudemu i fasciati in un caprettu neve è omucciu cun solu solu salina. Per a so preparazione dissolve in acqua fridda quantità di sal ùn hè iodatu chì u crudu u oru flutu in una superficia. I foglie deve esse cumpletu di u salitu è ​​u salitu, perchè in u storicu, hè necessariu di valdi nantu à quandu ci hè imbuccatu in folla è rinfordu u livellu di salata. I tarreni cù un tale voce sò cuparti di cuperni di nylon è determinate per u almacenamiento in un locu friddu.

U salate di u rapintaghju cumuzzu currettu pò esse almacenatu durante parechji anni, è davanti di a cucina, ci anu spedinu in acqua neve.