Shakshuka - ricetta

Shakshuka hè un pianu tradiziunale per Israele, anche si hè Tunísia. Questu hè un ovu coddu, solu nantu à una culomba di verdura è, grazia à quellu piluxmu, l'ova ùn tocanu l'oliu è a padedda. Per quessa, un esse un colazione pò esse attribuita à un sughjettu sano, tk. Hè custituitu vegetale è ova vaccini. Dunque, ùn mancà u nostru articulu per cugliera di shakshuku in casa è i vostri eservi seranu assai tastier, più utili è brillanti.

Ricetta di l'ova fritta israeliana "Shakshuka"

Sicondu sta ricetta, u verdura di u ochju vera esse assai delicatosa è fragrante da u fattu chì i verdura si tratta più u più, l'umidità vene da elli è u so gustu hè diventatu u più saturatu.

Ingredients:

Preparazione

Prima prima a cipolla, o megliu avemu bisognu. Cusì uccisione cù quarti d'arghjintini, frettu a freccia di l'oliu d'oliu è aghjunghje una picca acqua, perchè durà siete minuti. E ora, avemu tagliatu i pimentoi in ciuce, per via, a quantità di piccetta amarga dependa a so gravità è e vostre preferenze. U pumite u biancu si stinzanu i so pelli, è dopu tagliate cun un cubu. In a cipolla, aghjunghjenu i pezzi è l'agliu finamente finamente, u salinu, pusonu e spezia è coccianu durante 5 minuti. Cumu venenu i pumati, chì miraculously turnu in purcelli patati duranti a coccia.

In principiu, hè digià pussibule di impurtà u ochju in leghje è coccia in una padedda. Ma avemu una versione più interessante. Una piccula formola per u fornu hè intornu cun pani di pita, avemu a nostra basa vegetale, chì per via hè correbile chjamata matbukha. Fate cavitate per u ochju è cun cura, per ùn avè micca brusgiate a catina per u oliu in elli è sprinkle cù cilantro picatu. Pudemu in un forno quatu durante 7 minuti, in teoria per questa ora a prutetta hè preparata, è a catina ferma a fine.

Cume cook oghje rigalu in Shaishuka

A ricetta basta per questu platu includenu sempre pumati, ova, spicule, aziu è oliu d'aliva. E pudete passà più è diversificà, per esempiu, o mariscos o furmagliu, in questu casu avemu u furmagliu.

Ingredients:

Preparazione

In una padedda, aghjustanu l'oliu è frittile a cipolla cun semirings, platti d'aziende è cumin. U pappaghju è l'api sunnu cut in strippi è più tardi aghjunghjenu a cipuletta quandu hè traspurtatu. Fritte durante cinque minuti è fate i pumati, pudete aduprà frescu, ma elli averanu da coccia più longu, perchè anu ancu esaminatu. Inoltre, ùn ci hè garantitu chì avete ricevutu tomati dolci è diliziosi, soprattuttu s'ellu ùn hè micca una tempula di u pumadoru, è dopu nantu à i stegghi in a buttrega di u granu di viti senza gustu frescu è frescu. Allora serebbe aghjustà à esse supplementatu cù pasta di tomate per u gustu concentratu è u culore. Poi pouru in i spezii, Scantemu u gustu di u zuccheru, u salinu è l'acitu, è mischjà. In a massa di tomate-vegetale, facemu quattru intestazioni è impunite in u ova, solu pruvate à fà cù cura, perchè u roppu ferma intagliu. A Brynza hè chjucu in pizze finissimo è dispostu trà l'ova. Cook durante 5-7 minuti, pudete copre per un pocu tempu cù una tapa, ma per chì l'ova di u ochju sia statu liquidu. In u pranzu dispostu, a robba hè robba, è u furmagliu si funnera.

Shakshuku hè sirvutu direttamente in una padedda cù molte pane crucielatu frescu in modu chì pò esse dipped in una salsa deliciosa.