Cumu punisce un criminale

Por desgracia, ma in vita, ci sò assai scummuli, maleducati è e gattivi, chì ùn solu ùn seguitanu micca e so parolle, ma ùn pensanu micca micca in e consecuenzii di l'atti imposti. Per punisce à qualchissia chì dole è rude, pudete leghje a trama. Ci hè parechje parechji riti chì permettenu à a persone di vede chì ellu viaghja male è hè bisognu di scolozza.

Cumu punisce un criminale

Ci hè un ritu senza cumpurtaminte chì ùn solu ùn aiutà à restaurà a ghjustizia, ma dinò di fà rientà. Per fà cunnosce, bisognu à piglià una foto di l'abuser, se ùn hè micca, scrivite micca nantu à a carta di carta u so nome. Preparate un prune biancu è una candela. À a matina dopu avè espertu, pigliate una foto in a manu è lumera una candela. Hè necessariu spit on the image è dicenu una cuspirazione per punisce u tortu:

"Per cremà, (nome), in a mo saliva, cum'è diavuli nantu à u focu,

Finu finu à falà à i mio pede, è ùn si pentene micca!

Poi sotta a foto nantu à u platu è cremà. Aschje pigliate in a intersezzione. Assicuratevi d'abbandunà trè muniti quì cum'è un rescanu.

Conspirazione fierida per punisce u abuser

A magia bianca hè ancu rituali chì aiutanu à restaurà a ghjustizia. Per principià u rituali hè solu nant'à u numeru di u mesi multiplici di trè. Per piglialli, ci vole à piglià: sei picculi velli di saliculu, quattru folla di felce, una cullizzioni di bretellu, un pezzu di pimenta rossa è una candela di cresia. À 2 o'clock dopu à mezzanotti, piglià un cuntinuu di metalli è ponia un saliciu, felce è pezzina à questu. Chjama a candela è pianu u cuntenutu di u cuntinuu. Dopu à quessa, leghjite sta cuspirazione:

"U faraghju u to cori di u cori cun pimienta, avaraghju maladisciaraghju cun u felice". Willow-mourner per u so patrunu ti circustarà. Intraccià u focu santu è a forza. Per lavà di lacrime per quaranta ghjorni è quaranta ghjornu da a mo parolla. Amen ".

Quandu tuttu hè credendu, mischjà a cendra cù l'oliu dispostu. Dopu quì, per parechji ghjorni prima di vultà in u lettu, fiscate e dete di l'uzzu in a cumpusizioni ottensina è a frecce in elli. Dopu qualchi ghjorni, pudete vedere u risultatu dumandatu.

Conspiracy per punisce un abuser scunnisciutu

Pi cunducta a cerimonia hè in tempu assolatu. Avete bisognu à apre a finestra è stand in fronte di ellu, perte fora. Dopu quì, dicemu stu parolle:

"U sole hè bella per mè,

Danu vita, create l'amore,

Ma à l'ochjenu l'ochju, chì desira u male.

Burning the eyes with that iron in caldo.

Pudete soffre è tortura u focu cun verde!

A cuspirazione guidarà u fattu chì u culpiscierete senterà una mala lisura, timore senza ragiuni è un sensu di culpabilita.