Ryan Reynolds pruvò à un costume russu

L'attore arrivò à Mosca una settimana prima di l'estremi ufficiali di a so nova filma "Deadpool". Hè cunnisciutu chì Ryan hà longu sognu di piglià un passaghju à Mosse, vedene i vistosità è pruvà l'alchione russa tradiziunale.

U fruttu più grande hè un fan di a literatura russa

Inoltre u nostru paese cun impressionu è fratellu Ryan, un capu di pulizie hà longu sognu di visità quì è vinuti cun u so parente stella. Terry ùn hà micca dubbitate un secunni nantu à u viaghju in Moscu, ancu a famiglia ùn hà micca dettu ch'ellu avia avutu in un paese chì a littiratura hè assai amata è rispittata.

A bola di neve, sentu stivelli è un capelli di pelle sò stati fatti da un Canadese

L'attraffiu di Hollywood hà visitatu un accolta ospita di russa in u so show "Evening Urgant". Da u primu minutu di u trasferimentu, Reynolds sottumessu subitu di Russi cù u so umore originale è u sonu sinceru. Ivan Urgant rire l'audienza cù cumenti nantu à a photo di Reynolds e di u dialogu annantu à u Canada friddu - a patria di Ryan. Avèndulu pruvatu nantu à i sentimenti stivali è un caprettu pè u pelle, Deadpool accurti chì era Russu, è hà assai piaciutu a Russia, hà ghjucatu bola di neve è hà amparatu à parlà a parolla "shchi", chì hà scrittu annantu à i riti suciali. E, sicuru, ellu presenta una stampa fantastica di u super-heroe Deadpool da comic Marvel.

Leghje ancu

Un miritu favuritu di e donne dicenu chì era impressionatu da Mosca, a so bellezza è u friddu, è vole ancu di vedere San Petersburgo di u St Petersburg, chì accettò in a cunferenza di stampa.