Hugh Jackman nantu à l'aria criticò u so amicu Ryan Reynolds

Endless "Wolverine", u genaru Hugh Jackman, nantu à l'aria di unu di i programmi di televisiunale più famosu in America, critica à u so cumpagnu canadianu u cumpagnariu Canadese è pruduttori Ryan Reynolds.

U famosu attore australianu l'altru ghjornu era un mistieru di u televisu televisu americanu "Goodmorning America", induve un discursu critichi di Renolds, live. Jackman è Reynolds hà starratu in una di e sequenni di l'impresa di u cultu di u superherone Wolverine. L'attore dumandò à u so amicu per esse un pocu più modest in i so dichjarazioni candid è aghjunghjenu chì sta aperta per a ghjente di fora ùn hè micca attente.

"Lenta"

Parrannu cù u cummerciale di televisiunale, Michael Strachan, l'attuutu tornu à a camera è si vultò à u so amicu amicinu Ryan:

"Fratellu, saluttu, cumu site? Ryan, I love you and your Deadpool too. Mi aspettu à a liberazione di a seconda parte di "Deadpool". Sò unu di i mo amici più vicini, è a vostra muggheri, sìammu sì una famiglia. Aghju cunsigliatu per rallentisce un pocu. Appena un babbu intranetificatu à pocu tempu. Quandu l'apertura di a natura hè troppu intrusiva, ùn hè attrattivi ".

Hè pussibile, Hugh Jackman avia in mente a recenta intervista di un amicu chì ellu confessia à a lotta lotta cun un disturbamentu d'ansia.

"Vulete chjamà u picciuottu?"

Reynolds hè veramente unu di l'amichi più cercani di Jackman in a vita reale. Finuppi appressu nant'à un eventuali di film in Las Vegas. Ryan hà longu cunnisciutu per u so sensu di l'umuri è ùn anu micca missu l'oppurtunità di brillarate davanti à u publicu è u so amicu Hugh, alluntanendu u pezzu di felicità di unu di i fanatichi annantu à l'anniversariu di Jackman. Quandu Hugh hà cuminciatu à leghje e so felicità, Raynolds hè statu apparse in l'imaghjini in u vestitu di u so caratteru incantevule di Deadpool è sguassà immediatamente l'attinzioni di l'audienzia per ellu stessu. "Wolverine" ùn hè micca in una perdita è disse à voce: "Ùn fate micca attentà. A campagna di publicità di a seconda parte di u filmu di azione populari nantu à u superusuu Deadpool hà digià iniziatu, induve Ryan Reynolds tocca u mutante di parlante è mutivatu Wade Wilson, chì hè amatu cù l'audienza dopu a liberazione di a prima fotografia. U superhéroe participa in scopi dinamichi cumplicati cù luttà è splusioni, cusì cunvintu à i so accussioni cù l'espressioni divertenti è i rigioni gravi.

Leghje ancu

Comu parte di a campagna, l'actor attrava in un novu clip di a famosa cantante canadiana Céline Dion. A canzone "Ashes" hè a soundtrack per a sequelazione di u ritagliu nantu à u superhero nantu à l'avvenimenti Marvel "Deadpool 2".