"Quandu aghju datu una entrevista, cumu pare per esse a Vita di Deadpool". Ryan Reynolds ammettiu chì era in preoccupa di disordine d'ansia

Star of Hollywood Ryan Reynolds, famoso per u so rolu di a film "Deadpool", hà dichjaratu chì a so vita sana sbatte cù un disturbamentu d'ansia chì complica e so aspettu publicu è ancu travagliatu nantu à u settore. Prima di ogni intervista nova di l'attori torments a nausea è perseguite un attaccu di panicu. A causa di i so prublemi psicologichi, l'attuali hè associatu cù una zitella difficili è cumprendi modi per trattà cun un sensu ansiosu. Premiere di a sequel "Deadpool" Con Ryan Reynolds in u rolu di titulu in Russia hè expected el 17 di maiu. L'actor hè cunnisciutu per u so sensu di l'umore è ghjucà à i so culleghi in a buttone, paragunendu à u so capelli, è a so moglia, Black Lively, trolls cun un pastellu glutinoso.

Ma i bughjetti suldati è i belli ghjalidari occuttanu i fluttuzzii ansiusi, a nervosa è a curruzzione nervosa. In a so intervista recente, l'attore scrissi comu era sottumessu à aghjunze di panicu è di cummattiri cu nausea risultatu cun risultatu di a tensa nerviosa prima di ogni so entrevista è avanti in publicu:

"Sì, sò preoccupatu di un disturbamentu d'ansia, chì aghju avutu sempre, è ancu à a me manifestazioni più sette. Aviu avutu esse livatu da i posti più bassu è sopra à sta prova ".

Reazzioni in u passatu

Sicondu l'attore stessu, i causati di l'ansietà si devenu esse cercatu in a so zitiddina, in u cumpurtamentu di u so babbu Jim Reynolds, chì passava a so vita in a polizia, chì Ryan chjama l'instigatoru è culpulu di a situazione stressosa in a casa. L'actor chì dice chì l'ànima di u so babbu era cambiatu in constantemente, è l'ambienti cun ellu depende di:

"Hitticatu di i chianci di u mo babbu, ùn aghju trovu dinò sempre à e mio classi, chì in fatti ùn anu nunda di fà cù i mo travagliu. Ma, per stà in silenziu, ne stava purificatu a casa, strufinendu i piazzi è i stantoni, affittu u pirou.

In i so anni più chjucchi, l'attore pruvò à scappari di l'alarma in partiti dispiacenti, pruvatu i pills è dissolvi in ​​un frenesiu freniiedu, è à a notte avia turmentatu da u pensamentu di u so avvene incertu. Dopu parechje morti di cunnuttenu, l'attu di decide di abbandunà u cursu di l'autore.

Leghje ancu

"Deadpool prende in aiutu"

Oghji, cunfrontu i so "munàstici" ansiusi interiali Ryan aiuta à u spinoso Deadpool è à e meditazione constante di meditazioni:

"Quandu chjamate cù rappurtari o parranu in fronte di a camera, m'imparu solu per esse Deadpool. Essendu trà e persone o nantu à u settore, aghju inclusu u me eru locu, è guarda bè cù u rolu assignatu à Ghjesù, è dopu avè turnu. E travaglia. Mi ricunnosce una cosa impurtante - pensendu di fallu da una roccia, ùn pudere micca suluzà solu, ma ancu per sguillà.