Nell Tiger Frey palesa u sicretu di a morte di a so heroina da u "Game of Thrones"

In u filmu "U ghjocu di tronu", scrittori viulenti è sangu un destructe assai caratteri. E assai di quelli sò sempri vivuti in i libri di George Martin "A canzone di u Ghjuvellu è Flame".

Per i fanni di a serie, a morte di a figliola di Queen Sercea, Mirzella, era in tuttu salvosa è inespettatu. A so morte era lògica è ancu tràggica. In un'intervista recente cun MCM London, a ghjovana actresse britannica Nell Tiger Free, chì fù dettu u rolu di Mirzella, hà dettu chì a morte di a so 'eroine era originale urdinata di esse più sanguinosa è cruel.

Poison - l'arma di e donne è i pecchi

Pensemu chì, sicondu a trama di a serie, a piccula Mircella, cù u so ziu, Jame torna in casa à a so mamma in a nave. Intra ci hè una spiegazione è Jaime ùn dice à a zitella chì ghjè u so babbu rinu. Eppo hè ghjusta per esse felice per l'idilliu di a famiglia, ma a princesa si spiegà malata, è ella morta da un pocu nosebleed inghjinante in manu di u so babbu.

Allora l'atti di velenu linu, chì si mette in u sangue di Mirzella dopu un bacio cù Ellary Sand. L'attrìzia hà dettu chì era nantu à u settellu chì aspetta una prova seriosa. L'assistenti prepararu assai, "pittoresca" dettagli. Sicondu a zitella, i so bè mi deve esse sparnucciati in tutta a chjesa di a nave!

Leghje ancu

Cumu avemu capitu, à a fine, a versione chì vulemu esse rializati à a fine di a 5a stagione di a serie legendaria looks quite decent.