Benedict Cumberbatch hà da esse involucrati in un thriller di spiegazzi annantu à a crisa di u Caribe

Unu di questi ghjorni hà fattu sapè chì Benedikt Cumberbatch serà invitati à unu di i roli principali in u filmu "Eucalyptus" ("Ironbark"). A film hè dedicatu à a storia di u Greville Wynn britannicu, cù l'aiutu di quale a CIA hà sappiutu infiltratu di u prugramma nucleari di a Unió Soviètica. U direttore di u prugettu era Dominic Cook, sparali di suspirazione in u 2019.

Comu pudete vede, mentre chì pocu hè cunnisciutu di questa film, ma Cumberbatch sè stessu faciliteghja entrevista à i ghjurnalisti è discussioni nantu à a carriera attiva è l'attitudina per a fama.

In una di l'ultimi publicazioni in The Rake Magazine, u performatore di u rolu di Sherlock Holmes hà dichjaratu chì u rispettu per u publicu precisa un travagliu duro. L'actor accudò di quale ellu hà pigliatu un esempiu à u principiu di a so attività è hà detta annantu à a so attitudini in u scopu teatrali:

"A dicu onestu: Sò una persona ambiziosa. Aghju vulsutu cun maiò attinzioni à cumu me attu i so cumpagni cun l'"grandi càmera", è aghju sempre pruvatu di esse esempiu da elli. Ricurdàte, per esempiu, James McEvoy. Hè superbellu, è cum'è una persona, è in modu prufessiunale. M'arricordu beni à u principiu di u modu di l'attore in a serie "U ghjocu ghjucatu" è "L'impuru". Allora accuminciau a prisenza in u film, in i roli di u secunnu pianu. E dopu hà avutu un avvinte - "Get in the Top Ten" è "The Last King of Scotland".

Da i teatrali à i stiddi di pelle

L'attore hà dettu chì ùn hà micca cridutu chì puderia diventà un favuritu di milioni:

"Avete realizatu chì per esse ricunnisciutu, haiu bisognu di travaglià dura. Aghju campatu in una famiglia di i so attiali è hà guardatu à l'ingiru di i mo genitori. Questu hà cumpostu di cunfidenza ch'elli mi seguitavanu à i passi di a mo famìglia nantu à i classichi. Pensu chì aghiru vulsutu cù u troupe, è aghjunghje gradually a famosa, ma u pituu decide altrimenti ".
Leghje ancu

Ci hè vultatu chì ùn truvate micca Betlem Cumberbatch in quellu di e rutevi suciale è ghjè per quessa chì:

"Aghju ricordatu chì un qualchissia hà dettu chì m'hà micca vulsutu registrà à e rete soziale. Per mè hè cum'è un statu quand'è intratate una stanza stuffed with people, è chì ogni vittime vole maritari, fallu in amore, rape o ancu morte! Sapemu chì ci sò celebriti per quale hè perfettamente normale per esse sottu u mondu di i microescortini di microblogeggiare è si senti assai còmode, ma ci sò altri cum'è mè.