Kim Cattrall hà dettu da a so attitudina à i roles di età in u cinema

L'attore di 60 anni di Hollywood attuale Kim Cattrall, chì era particularmente favimu di i so fanali per u rolu di Samantha in a serie "Sex and the City", visitava u show di Victoria Derbyshire. Ella parlava di i prublemi chì e donne di u gruppu di età face in u Dream Factory è hà avè partitu i penseri nantu à a discriminazione è l'età.

Kim ammettiu chì regula regularmenti i suggerimenti di u so agente, perchè ùn offre micca roli ùn hè adattatu per mantenimentu internu. Per via di questu, a strada sguassau à travaglià cum'è produtore executive, à questu ella era imbuttata da un deficit di roli di l'età bona per l'attrice di u so temperamentu è di l'abilità.

Ms. Cattrall hà dettu chì ùn era micca attatu à u rolu di grotte ghjente chì sentenu chì 60 anni hè una età avanzata avanzata:

"Avete vistu, ùn sò micca listessu! 60 anni in i ghjorni di i nostri genitori è oghje - queste sò dui stati completamente distinti. Aviu avè u travagliu attivu nantu à mè stessu, nantu à a psiculugia è a cundizione fisiche per alcuni questa attitudine à a mo età ".

A sè stessu u pruduttori

A causa di l'opira decisione di roles in Hollywood, l'attrice hè simplificatu di pruvà com'è produtore. U so primu prughjettu in questu status hè "Skin Sensitive".

Leghje ancu

Hà admetta chì hè stata grazia à u so travagliu nantu à "Sex and the City" chì era statu capaci di ricurdà a so attitudina à età:

"Quandu avemu cuminciamu, eru già 40 anni. Hè difficili per mè, perchè mi sentia vie per tutti questi sughjetti di e cose. Ùn aghju micca pensatu chì stu rolu "puderete" per mè. Ma avete fattu tortu. Samantha hà cambiatu, u so carisma hà distruttu sterineoti di età in mente.