Pneumonia virali

A pneumonia virale hè una malatìa in u quandu a vesta respiratorja t'inflexa inflame. L'agenti causativu di a pneumonia sò viru virus, menu spessu e bacteria o fungi, chì in u sfondate di un indebbulimentu generale di l'immunità attaccanu i celluli di u corpu è ripruducendu bè in elli. A maiò spessu, u viru facianu a gripe A è B, adenovirus, virus respiratory syncytial e parainfluenza in i zitelli.

Sintomatologia è sviluppu di pulmonía

A pneumonia virali, u periodu di l'incubazioni chì dura da trè à cinque ghjorni, hè spessu misleatu da a simmulità di sintomi propri di a ODS o a gripe. Doppu chì l'infezioni di u corpu venenu contru u sfondate di e malatie, pò esse diagnosticatu da aggravendu a cundizione di u paci, annunziatu u trattamentu di e malatie.

I sintomi di pulmonía virali si manifesta in un chill chì indica una forte intoxicazione di u corpu. Sò malatu:

Arcuni virus-patogeni provocanu cefalà, nude, diarrea è vomiting, chì sò nunda più chì a risposta d'un organamentu per l'embrizione è a so retazione protettiva. High temperature indica una risposta adatta di u corpu à manifestazioni di u virus. Se a tampiratura ùn sali micca, allura u prucessu inflammatorju hà iniziatu.

Diagnostu di a malatia

A pneumonia virale, i sintomi è u trattamentu di quale in u stadiu iniziale sò stati misziunati, è i medicini sò prescritti dopu unsi ghjorni, pò esse aggravati da l'aghjuntu di bacteria, è questu complica a cundizione di u paci. Ci hè u dulore in l'area di u pitastu, una forti forte cù a siparazioni di flegm è mucus incù inclusi di pus. Dà a cumminazzioni di sintomi è indicazione di fluoroscopia, u duttore pò diagnosticà a pneumonia virali è prescriva un trattamentu.

Trattamentu è prevenzioni di pneumonia

A pneumonia hè una malatia virali, è i medicini prescritti da un duttore sò sintomaticu è antivirali. I droguesi antivirali sò effittivati ​​solu s'ellu ùn sò micca stati più tardi 48 ori dopu infezzjoni. Per questa raghjone, sò prescritti à i pazienti per prevenzione in i primi sintomi.

Se u tempu hè persu, l'usu di l'antivirali ùn faci micca sensu. Prima di trattà a pneumonia virali, chì ùn ponu micca diagnosticatu immediatamente, u paci hè prescribed cough preparations. À un tempu chì a tezza ùn hè più nisuna, è u sputinu, l'usu di sti drogu sò dettu immediatamente. A altre accusazione di tali droghe dà una complicazione in a forma di pneumothorax - accumulation d'aire in i pulmoni.

Per favurizà a partenza di flegma, u duttore prutege l'expectorant in forma di pillettes, sciroppi è inalazioni cù questi droghe, è di u masaje di u bacinu. Dopu chì i bacteriu sò aghjuntu à a malatia cumuni, a pneumonia hè prescrita antibiotici, secondu a condicione di u paciente è u cursu di a malatia.

U cursu di trattamentu antibioticu dura da sette o deci ghjorni. In questu casu, u paci hè prescrittu un reste di dorme in un uspidale in una istituzione medica. Dognu chì a pneumonia virali hè trasmessa da u ghjiornu in l'aria, u paci hè in quaranzana per evità a diffusion di infezzjoni.

E cunsicenzi di a malatia

Pneumonia virali, u trattamentu di u quale hè successu à causa di u diagnosticu puntuale, duva dui, trè simani senza cunsiquenzi significattivi. Ma più frequentamenti li pirsie ùn vanu sempre à u duttore nantu à u tempu, riferenu à u fattu chì anu a gripe è prescriben trattamentu, guidati da l'abbundanza di i medicazione di publicità in TV. In u trattamentu di pneumonia avanzata, i casi di cumpulizioni sò frequenti, cum'è: