Mosaicu di pittura

U mosaicu hè un materia prima per a creatività. Con ellu, pudete creà un grande quantità di solu solu solu solu chì sò diventati punti focu in u discu interni, combina o dividite spaziu.

Un mosaicu tradiziunale hè un mosaicu di pianu. A so tecnica hè stata sviluppata in i primi camini stampati è patichi - materiale naturali dispunibule era utilizatu assai anni fa per creà una retazione di piste è piani. A coperazione pò representate una travagliu d'arti cù transizzioni lumetta sottili, è pò esse assai sèmplice in u disignu. Intricati cumpunizioni ponu esse fatta da u bigliettu compactu di u pannellu è una larga varie di culori.

Tipi di mosaicu per u pianu

U mosaicu mudernu hè cunsideratu una sintesi di e tecnulugia antica è diffonde a tècnica di mosaicu à i diversi materiali, cunnisciutu micca solu da i tempi antichi, ma ancu innovadori. Sposta da u materiale, si pò distingue duie tipi di mosaicu:

  1. Tiled mosaic . Cosa assai populari. Hè un zuccaru chjusu di vetru è gres porcellaniche, stati nantu à una rettica elastica. Utilizatu per a superficia liscia è per i piezi di forma irregulari.
  2. Natural stone / smalt . Ogni elementu di tali un mosaicu hè a so forma propria, per quandu e pedi chì ci vole à selezziunate a forma è a dimensione. U mosaicu di a pietra hè utilizzatu per ad accumulari camere in a casa, è per i camini è di u patiu.
  3. Granitu è ​​di mosaiu di meli . Sò assai caru ma divers, ma ùn hè assai listu è luxu. I so "arbureti di marmaru" sò assai populari, quandu un mudellu di roccia si imitava una catifa.
  4. Mosaico plastica . Hè a cobertura più frete di tutti quessi. Ci hè realizatu in forma di ragliuni petri, pittati nantu à una molla flexibule. Hè più spessu appruvata cù i mura, ma di volte per pavimentazioni, facennu chjusi.

Comu pudete a vede, u mosaicu di pavimento hè assai variazioni, chì facilita facilmente a scelta di pavimentazioni.