Bagels with stuffing

I Bagels sò preparati di modu diffirenti. A pane succia ancu levitura è sabbia. U riposu pò esse assai diffirenti: frutti, zucchero, sannà di pepite, casgiu cottage, marmellata. In generale, chì più piace. Oghje, vi cunsigliarè cumu per svegliammi rogalies incù stuffing noce.

Bagels, nuts

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A margarina freni nantu à un grossu rossu, aghjunghjendu a farina tamanta, a crema agria, un pocu di sali. Amminimu a pani, averia esse elastica è bruttura. Parturemos di a pasta durante una ora in a frigorifera, è in ssu mentre chì avemu preparanu u riposu. Nuts crushed in una licenzerette, aghjunghje u melu, u zuccherinu, a cannella. Hè megliu per muzzile si u melatu hè liquidu.

Avemu da piglià a pasta, dividite in parechji partie, da ogni parte, pudemu scopre una scala ronda da 25 cm di diametru è di 3 mm in grossu. Scaricate cusì u nostru circulu in i settori-trianguli. Nantu à ognuna nantu à u puntu (da u largu largu) pudessi un pocu stuffing, è da u stessu vultà apre a nostra bagel. Pienghja a ghjuvanottu tutte cù una cuchja di latti. Pudemu i bagels nantu à una bacia, aghjunghjendu a mutazione resultante è aghjunghjia in un forru precuvenu à 180 gradi finu à u marrone aranatu (circa 25-30 minuti). U bagels cù un pappu d'intrecciunità sò pronti, sè vo vulete, pudete sparà cù u zucchero pulmuniu.

Ricetta per bagels di pasta di levadulare cù nuts

Avà à dì di a preparazione di bagels da a pasta di levadura.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per lubricazione:

Preparazione

Prima, avemu preparatu a cullera, per questu ungettu di levitu cù 50 ml di latti in caliu, una culloca di farina è una culloca di zuccheru. Lasciate à un locu caldu per 15 minuti. Siftate a farina. Allora aghjunghjite tutti l'àutri cumpunenti, aghjunghjendu a spugna. Si mischjà a pasta, devu esse pruduce bè, ma micca liquidu. Se vidi chì tuttu u stissu A farina ùn hè micca abbastanza, pudete aghjunghje più. Portonu a pasta durante 15-20 minuti in un locu caldu è si sò impiegati à a preparazione di u riposu. Per fà quì, fendu tagliu piccu, aghjunghje u zuccaru è u latte. Scorrini a massa è dividite in trianguli. Ogni pezzu hè smarate à u mità di u riposu (partendu da u largu largu) è plegate. Pudemu nantu à una macchina o una margarina, fate cù una napulita è stalla una durata una ora. Allora lubricate u giendu, anu chjapputu cù una culloca di latti, è mandi à u fornu. À 180 °, i bagels sò furnuti da circa 25 minuti. Se vulete, i prudutti pronti pò esse tostati cù cocciutu chicchi o zuccaru in pezzi.