Al Pacino in a so ghjuventù

In u so 75 anni Al Pacino hè unu di i persone più ricchiatu è assai pagati in a industria cinematica, un attore in u teatru è u cinema, è, sicuru, un favuritu di u publicu. Parechje recorda di Al Pacino in a so ghjuventù, o più in u so rolu debut in such bestsellers as "Godfather", "Scarface", "Serpico". Un altru seguenu seguità dinò a carriera di l'attore è à questu ghjornu, ùn manca una sola film cù a so participazione. Ma, però, fighjulà chì Al Pacino era in a so ghjuventù è inseme si raligraranu di e so vittori.

Al Pacino: primi passi versu a famiglia di u mondu

L'iniziatoriu di cummattimenti è u prugramma di l'ordine di scola, sunnendu nantu à a carriera di l'attore - in u ghjovanu à Al Pacino era impossibile chjamà l'alumulu diligenti è u figliolu ubbidientiu. U ghjovanu ùn hà micca crisciutu in a più prusperità di a Nova York, è l'influenza di a strada sempri affettiva u so cumpurtamentu à qualchì modu. Alfred era tempiu adicto à i cigarettes è l'alcoolate, è à l'età di 17 anni fù spostatu da l'scola per via di praticatu spettaculu .

Ma, chì capiscu ciò chì u chjamà, a futura stella di a big screen è u teatru, stava in cunfurmità versu u so goal. Per dumandà à cuntà e so sapienti d'accusazione necessaria assai di soldi, è Al Pacino hà travagliatu senza cura: postman, camarero, vendeur, courier. Alfred sunnava di cresce à l'attore Studio sottu Lee Strasberg, ma u primu tentativu di divintà un studiente di l'ultima era senza successu, è Pacino hà pigliatu lezioni in l'studiu à l'estru di Herbert Berghof, induve truvò un amicu fidelu è un mentore in persona di Charlie Lawton. In parallelu à u travagliu è a furmazione, u ghjovanu attore Al Pacino hà cuminciatu a realizà in u Teatru di u Nebbiu. E dopu in u 1966, dopu unepoche di tentazione frustrata, u primu fiatizza è u sonniu di a futura stella era suttu - Alfred hà fattu entra in l'attore Studio, induve si cuminciò à migliurà u so jocu in u sistema Stanislavsky. Ancu allura, l'attore hà dettuna chì stu studiu seria u puntu di iniziali in a so stella carriera.

In particulare in parechji funziona è realizazione, hà megliurà i so cumpitenzii è ùn perderia micca a fede in successu. Cusì accadò, dopu pocu prugrammi episodicu, u talentu di u ghjovanu attore Al Pacino avianu notatu micca solu da figuri cinematografici, ma da e persone influente di a cinematografia mundiale. U so primu rolu primu, Alfred era in a pelicula "Panic in Needle Park". E in 1972, F. Coppola hà fattu l'attore una proposizione fatica - u rolu di Michael Corleone in a film "Padrinu".

Leghje ancu

In questa foto, Pacino scuncevule u publicu cù u so maestru di a reincarnazione. È dopu à l'adopzione filmali di a film hè statu nominatu per un Oscar.