Geveckenegg Castle

I turisti, chì anu interessatu in l'architettura medievale di l' Eslovenia , hè necessariu di visità u casteddu Gevergenegg, situatu in Idrija . Hè stata cun u so apughjatu esternu è u decoru interni. Visitu, pudete piglià una idea di a storia è l'architettura di stu paese.

Storia di l'erecció di u casteddu

Geveckenegg Casteddu hè statu custruitu in a primu mità di u XVI secolo per accodà u centru amministrativu di a mina, perchè a minera di mercuriu era l'occupazione principali per l'abitanti di Idrija. U casteddu hè stata utilizata in questa capacità per quasi da quattru seculi. In alemanu significa "my castle".

A dicurazioni di u casteddu hè stata mudificata significativamente in a fine di u XVIII sèculu. A nova decorazione fù sceltu in accordu di i canonichi di u Rinascimentu, u fiorente di u quale in Eslovenia avianu più tardu in quelli di altri paesi europei. A dicurazioni di i tribunale hà fattu a so sofisticazione è a bellezza. A più impurtante hè creatu da i freschi, i scrittori chì eranu maestri talenti.

Di tutti i castelli in Eslovenia, Geveckenegg hè l'unicu chì hà survivutu in such good condition. Avà, hè unu di i principale attraversu di u paese, chì hè visitatu da millepiu di turisti annu.

Chì hè u postu più attrattivu?

Geveckenegg Castle hè utilizzatu com'è museu, chì a magazzini exhibe per a merceria minurizata, articuli artighjanali è freschi di i campagnoli. Eccu una cullizzioni di quadri, donatu da Valentin Orsini Matz, un rappresentante di a famiglia feudali antica.

A parte di u casteddu era ricustruita, è avà hè un hotel in quale qualcunu pò stà. Se visitate u marcatu in l'estate, puderà visità a notte tematichi, cuncerti è altri avvenimenti interessanti.

U museu hè particulare interessante per quelli chì sò piacevuli di a geologia. A mostra dua una cullizzioni larga di minerali chì sò ordenati da epochi. Inoltre, u museu havi assai articuli in relazione cù a storia di a cità stessu, da fundamentu à a mudernità.

I fanciarii di l'architettura cuntenenu per scopre u travagliu cù tutti i boni sbagliati. Quì pudete passà à u ponte, ghjucatu nantu à u fossa. Un locu pocu piacè pò esse acquistatu da un passaghju per u casteddu internu di u casteddu. Se vulete, pudete visità a mina di mercuri o visite a festa di renda.

A mostra di u bighinete sò posti in trè camere, eddi chì sò dedicati à un certu tema. I visitori puderanu vedà u ​​lacustre da u mulinu, hà amparatu cumu sviluppatu u cummerciu di sta commodità. In u museu hè guardatu un cofrutu cù tesori stòrichi, per esempiu, cù un mantellu di cordone di Jovanka, chì fù presentatu à a mòglia di u presidente di Jugoslavia in l'anni 1970.

U Casteddu Geveckenegg hè apertu tutti i ghjorni da 9 ore à 6 ore. U prezzu di u bigliettu circa 5 €.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à u casteddu Geveckenegg simpliciamente, secondu chì Idrija hè situatu vicinu à a capital slovena , Ljubljana , pudete piglià un autobus. U custruitu si trova in a parti cintrali di a cità, è qualsiasi residenti lucale si signalanu à a strada.