Monasteru di l'Ordine di Clarissa


In San Marino, solu assai posti di visità. Parechji sò sò cun noi stati cunnessi cù l'u Medievu è, per quessa, assai pupulari cù i turisti. Tuttavia, ùn fate micca cunvalenza annantu à questu pezzu, perchè in u nostru tempu, puru, criendu maestri. Unu di elli hè u Monasteru di l'Ordine di Clariss.

Un pocu di storia

U famosu ordine monastice di Clariss appareru in u distante tesaugheru seculu è hè stata fundata per Saint Clara. Hè solu una dimenzjuzzione di a donna chì esiste à quellu ghjornu.

U serviziu hè basatu nantu à a preghiera, a penitenza è l'umilità. A maiò parte di i monasteri di l'Ordine di Santa Clara sò reclusive. Nie sò cumunicà cù e "ordinariu" solu per i lattices, chì sò un simbulu di a furmazione trà a vita di e mòglie è di tuttu u munnu.

U monasteru di l'Ordine di Clarissi in San Marino hè statu custruitu trà 1969 è 1971. Hè situatu à a regione cintrali di a repubblica. I Fondi per a custruzzione di u monasteru fù trasferitu in forma di donazione. U guvernu di u paese è u Bisognu Constantin Bonelli prestava assistenza significativa. In u 1971, dissidenti moabedonu un anticu edificatu custruitu in 1565 per trasladu à u novu monasteru di l'Ordine di Clariss.

In u top floor di u monasteru hè un spaziu per l'attività di preghiera - oratorio. Ciò caghjà di sottu - 12, cume chì anu accessu à un giardinu privatu. Un pocu più avanzatu hè l'edificu per i visitori.

Tutti l'abbinimenti appartenenti à u monasteru anu facciate di vetro è fugliale assai fitu in u paisaghju. L'integrità architettonica cumminata cumpletu finiscinu quandu si aghjà dopu l'ughjettu di u paisaghju di l'architettu Michel Corazh.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u monastru usendu u telefuni di cunnessione chì cuntattenu a capitale di Borgo Maggiore , di unni pudete cammaranu oghje nantu à i carritteri sgradati di a cità.